Conversatie tussen marcel013 en King_Eric

83 Profielboodschappen

Pagina 2 van 9 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
  1. Ah kennelijk wordt het niet goed overgenomen door het forum. Klik maar op post bewerken bij mijn post, dan zie je het wel denk ik.
  2. Heh? Ik volg niet vrees ik. Ik zie geen verschil...
  3. Het ligt redelijk voor de hand. Kijk eens boven David De Gea.
  4. Ja, ik zie het ook net.
  5. Javi Moreno en Jungels staan nog @51 bij Unibet. Maar site doet raar. Duurt 1200 seconden ipv 12 seconden voor accepteren bet...
  6. Ah ok. De Belgische Bwin site ligt er echter even uit


    Due to system maintenance work our websites are unfortunately unavailable at present. We thank you for your understanding.
    Aufgrund von Wartungsarbeiten an unserem System sind unsere Internetseiten derzeit nicht verfügbar. Wir bitten um Verständnis.
    Nous vous remercions de votre compréhension et nous vous prions d'accepter nos excuses.
    vanwege onderhoudswerkzaamheden zijn onze websites momenteel niet beschikbaar. Wij danken u voor uw begrip.
  7. Jawel. Alleen Unibet is kennelijk traag vandaag. Bwin heeft wel al livebets.
  8. Kan je het Man Utd topic eens checken (laatste post)? Weet jij hier iets meer over?
  9. Heh, had het toch niet op tijd gezien denk ik.
    Had Kristoff nog gepakt voor 5 euro, maar ook Degenkolb wel top 3 voor 5 euro (x2.80). Uiteindelijk toch nog wat winst dus.
  10. Ik had je beter Navardauskas kunnen tippen x61 haha. Die heb ik nog net voor 5 euro kunnen pakken, al ging ie snel daarna op grijs bij Unibet.
Profielboodschappen 11 t/m 20 van 83
Pagina 2 van 9 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste