Conversatie tussen JoelReal en Juventino

9 Profielboodschappen

  1. Uiteraard, motivatie speelt altijd een rol. Je kan beter vaak trainen op lichter gewicht als je dat leuk vind, dan weinig met zwaar gewicht omdat je dat geen hol aan vindt. Ik vind het (gelukkig) wel heel leuk om te fitnessen en zwaar te tillen, dus ik heb er geen problemen mee. Maar mensen moeten vooral doen wat ze leuk vinden, anders houden ze het niet vol, en dan heb je er niks aan.
  2. Yo laat antwoord sorry. Probeerde meer te zeggen dat boven je kracht niet hoeft -wat je wel vaak ziet- en het in die zin zelfs beter is om wellicht iets minder te pakken en dan goed op je techniek te letten idd. Je moet natuurlijk wel belasten, anders gebeurd er geen fuck. Maar vraag mezelf wel allang af hoeveel effect zo’n typische dag waar je weinig motivatie + kracht hebt en een slechte sessie neerzet op je spieren heeft.
  3. Hm, hetzelfde resultaat niet, om grotere spieren te krijgen heb je na een tijd toch echt méér (dus zwaarder) nodig. Wel kun je natuurlijk een heel eind komen. Zeker als je vrij 'droog' bent kun je echt wel een prachtig lijf krijgen als je met name op lichaamsgewicht traint. Ik moet zeggen dat ik ook erg let op techniek hoor, dat vind ik juist het leukste. Ik sta daar niet in het wilde weg zware gewichten te tillen met slechte techniek.
  4. Zijn twee sportscholen man, bij Slinge en Delfshaven.

    ‘Tegen’ zware gewichten omdat je hetzelfde resultaat kan bereiken door meer te focussen op goede uitvoering. Ik doe meestal ook bijna alleen maar supersets; vind snel en explosief trainen veel chiller. Doe dan meer herhalingen, iets minder gewicht, maar voel alles 10x beter. Kijk hoe fucking gespierd veel sporters ook zijn die puur op lichaamsgewicht trainen.
  5. Hah, nee zit er ook niet zo mee. Komt vanzelf wel. Hoezo ben je sceptisch tegenover zware gewichten?
    Bodies ken ik niet, is dat een keten of gewoon 1 sportschool?
  6. Haha geeft niet man ben sowieso sceptisch tegenover te zware gewichten. Ik train bij Bodies.
  7. Haha, ja benen zijn echt niet sterk. Al helemaal niet omdat die er een half jaar uit gelegen hebben door een knieblessure. Nu dus bezig met opbouwen, maar slap man, pff. Ik train bij David Lloyd hier in Rotterdam.
  8. Thnx G!
Profielboodschappen 1 t/m 9 van 9