Conversatie tussen Spekkoek en Momus

10 Profielboodschappen

  1. Yo Den,

    thanks man! Echt 100% genieten, ondanks de weinige slaap en vele extra taken. Had nooit gedacht dat het zo gaaf zou zijn.
    Volgende week hele week vrij. Wordt een weekje genieten!
  2. Marcel!

    Van harte met de geboorte van je dochter! Het vaderschap begint, lijkt me fantastisch om dat te mogen ervaren! Goed om te horen dat het vrouwtje de bevalling goed heeft doorstaan en de dochter gezond is.
    Geniet ervan en succes met de korte nachten

    Cheers!
  3. En ik wist direct dat jij het was, ouwe pindarots.
  4. Ik wist wel dat jij dat was. Mooi die verwarring op het forum haha....
  5. Nooooo Spekkoek! Maar eerst een lekkere GadoGado!
  6. Komt goed, borstkanker is 1 van de best behandelbare vormen van kanker. Eerst dat huis af nu!
  7. Dat wordt dus een in alle opzichten spannende tijd die eraan gaat komen.... Good luck ouwe!
  8. De tumor in de borst is operatief verwijderd, maar er zaten ook wat afwijkingen in de lymfeklieren. Dat is afwachten tot na de chemo...
  9. Ah oké. Is er al enige duidelijkheid hoe de situatie is of wordt dat pas bekend na de chemo? Inderdaad een veelbewogen tijd zeg en ook vooral voor je meisje ja.... Sterkte de komende tijd man!
  10. Nee, nergens vermeld. Toen wij erachter kwamen dat we in verwachting waren, hoorde zij dat ze borstkanker heeft.
    Borstbesparende operatie is achter de rug, ze zit nu in een bestralingstraject en hierna nog een chemotraject.
    Lastig voor mijn meissie, die al wat extra hormonen in haar lichaam heeft, om echt te genieten van de zwangerschap...
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 10