Conversatie tussen chuchu en LFCMokum

72 Profielboodschappen

Pagina 2 van 8 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
  1. Kom sowieso maar weer eens hierheen. Gaan we met Simao een pilsje doen aan de Amstel. Beviel me de vorige keer uitstekend.
  2. Aight, thanks voor de inside information!
  3. Hmm ja, kan je idd doen. Ben er persoonlijk nooit zo'n fan van om dit soort boeven te spekken. Het kaartje voor 80 pond, da's dan nog tot daar aan toe, maar heb je al gezien dat die vrolijkerds er rustig nog 35 pond reserveringskosten bovenop gooien?

Je kan het doen natuurlijk, ook omdat het al over een week is. Zou zelf echter eerder kijken naar dergelijke Twitteraccounts. Het is kerstmis, zullen vast genoeg mensen niet kunnen gaan.

https://twitter.com/arsenal_tickets
  4. Hmmkeee..

De Premier League zit wel volgeboekt, je zal 't een niveautje lager moeten proberen. Op Tweede Kerstdag zie ik Brentford v Ipswich en Charlton v Cardiff als potjes die wel leuk lijken. Hoewel ik nu zie dat je bij Brentford ook niet zomaar binnen kan. Charlton is dus 't makkelijkst. Moet je alleen even kijken of de geplande metrostakingen dat plan niet dwarsbomen
  5. Uhm van 24 tot en met 28.
  6. Welke dagen zit je daar precies, aub?
  7. Take your pick.. Ik kijk thuis wel even
  8. Danku! Heb het allemaal doorgegeven; hij gaat m oppikken.

Ik ben trouwens met mijn familie in Londen tijdens de kerst, heb jij een goede site ofzo waar ik makkelijk tickets kan kopen? Club maakt me eigenlijk geen reet uit. Al zou een beetje centraal in het centrum wel nice zijn (A)
  9. Mooi, dan komt het terecht. Doe me aub even je mailadres, dan geef ik je de conversatie even door
Profielboodschappen 11 t/m 20 van 72
Pagina 2 van 8 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste