Conversatie tussen Chevin en Harvey

216 Profielboodschappen

1. Ja, ik denk ook dat ik hem van jou ken eigenlijk. Thanks daarvoor. Al vind ik zelf de voetbalversie beter omdat dat mij wat meer aanspreekt.

2. Haha ja vind hem ook wel nice en hou niet zo van die Amerikaanse overdrevenheid. Heb hem ook wel eens gepost op het forum daarom nu maar via reputatie hehe.
  3. Die ken ik! En van de beste vind ik want het heeft niet zo'n vervelende 'Amerikaanse' ondertoon. Dat stukje van 'believe the voice that you CAN run a little faster and you CAN throw a little harder' is echt machtig.
  4. Ja zoals ik in 't topic al zei snap ik het in zo'n situatie wel. Dat ligt toch anders dan bij jongeren die nog studeren enzo.
  5. Het gaat ook meer om werkenden die thuiswonen denk ik. Draag zelf ook wat bij thuis, geen probleem, ook omdat mijn moeder het niet heel breed heeft.
  6. Veel jongeren hebben sowieso al een inkomen van niets omdat ze naast hun werk ook nog studeren, sporten en gewoon jong zijn (ook belangrijk). Vind het heel lullig om dan ook nog een deel van dat inkomen te gaan innemen als je als ouder zijnde dat geld verder niet nodig hebt.
  7. Heb je gekijk in, er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden. School is daar 1 van maar als dat je niet ligt houdt het op
  8. Hehe. Nou ja, heb ook wel ambities, maar die liggen momenteel buiten school. Ben ook totaal niet ontevreden over hoe het nu verloopt en de ontwikkeling die ik doormaak. School was natuurlijk een erg goede basis geweest, maar ik heb geaccepteerd dat die (vooralsnog) voor mij niet weggelegd is.
  9. Nah, dat niet per se. Maar je komt netjes en redelijk serieus over, wat ik automatisch associeerde met die ambitie. Had achter jou in ieder geval geen drop out gezocht, maar nu je het zegt had ik ook geen flauw idee wat jij dan zou studeren.
  10. Haha, why? Lijk ik echt zo'n strebertje? Nee ik ben van VWO afgezakt naar VMBO (in 5 jaar afgerond) en vervolgens 1,5 jaar MBO gedaan en gestopt. Nooit de motivatie gehad om genoeg uren te maken, helaas. Als ik zo om me heen kijk naar mijn vrienden, ben ik soms wel jaloers op hun werk(/studeer)ethiek.
Profielboodschappen 201 t/m 210 van 216