Conversatie tussen DonK en *NERAZZURRI*

27 Profielboodschappen

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
  1. Het intrigeert mij wel hoe zoiets in hemelsnaam mogelijk is. Volgens mij is hij niet heel erg dom, maar zo'n simpele en blinde redenatie komt wel heel erg dom over. En ook gewoon keer op keer. Er vindt geen effect plaats in de trant van 'ja, laat ik eens een stapje terug doen en er proberen er iets objectiever naar te kijken'. Het begint voor mij in ieder geval een terugkerende frustratie te worden, ik heb daar helemaal geen zin meer in.
  2. Ik zou hem voor bepaalde hokken wel willen kunnen negeren ja, al vind ik het ergens ook wel weer boeiend om te zien hoe zijn standpunten evolueren. Hij is imo namelijk een schoolvoorbeeld van hoe een deel van Nederland beïnvloed wordt.
  3. Thanks!
  4. Mwah, ondertussen twijfel ik dan zelf ook wel weer gezien het vervolg van de reacties
  5. Makes sense.
  6. Ik weet niet precies hoe het zit, maar iedereen die door die forumopruiming een boel berichten verliest tot 0 heeft dit probleem. Die zetten we handmatig terug naar een paar duizend berichten en het is opgelost.
  7. Je mag daar niet zomaar posten als je onder een bepaald aantal posts zit ofzo?
  8. Ja, was er bij ingeschoten. Volgende keer weer vd partij.
  9. Doen! Maakt het voor ons ook nóg leuker.
  10. Net in topic gepost
Profielboodschappen 11 t/m 20 van 27
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste