Conversatie tussen RaulVilla en JoelReal

31 Profielboodschappen

Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
  1. Het is een leuke film, zeker niet zo slecht als IMDB of critics beweren. Maar een top film is het niet. Leuk om gezien te hebben, meer niet. Dat terwijl ik gigantisch fan ben van McConaughey (hij was dan ook weer zeer goed)
  2. Als je gratis OV hebt is het goed te doen. Maak er graag gebruik van. Den Haag (Buitenhof) draait meestal wel de kleinere films. Rotterdam helaas niet.
  3. Ja UK en EU tour. Kijk op livenation.nl voor de kaarten. Ik ga ook sowieso!
  4. Las alleen wat over Engeland man. Thanks! Pff Drake en The weeknd, dat word gek. Sowieso heen!
  5. Hey man, jij was toch ook fan van Drake? Misschien weet je het al, misschien niet, maar as vrijdag start de verkoop voor zijn concert in Nederland (Ziggo Dome) op 5 maart. Voor de EU editie van zijn 'Would You Like a Tour?' tournee. The Weeknd komt dan ook!
  6. Ja, stond zeker dichtbij. Stonden vanaf de hekken maar 2 mensen voor mij. Kon als ik m'n arm uitrekte dus gewoon 't hek raken. Zo dichtbij. Het zicht en de muziek waren dus echt perfect.

    Live is Frankie echt wel ijzersterk. Had veel interactie met het publiek ook.

    Het is kut inderdaad als niemand mee wilt (of kan) naar een concert waar je naar toe wilt. Ik had hetzelfde met Kanye afgelopen keer. Heb echter voor mezelf besloten dat ik naar bepaalde artiesten (waaronder Frank en Kanye) voortaan gewoon 100% ga, al is het maar alleen. Hehe.
  7. Niet van wegen Frank, maar dat hadden ze ook bij Miguel toen hij in Rotterdam was. Gewoon meer van de Drake, Cole en Kanye etc. Mwa het was in Amsterdam wat best ver is voor mij en ga liever niet alleen naar een concert. Ah geloof ik zo, chill dat je je hebt vermaakt. Wat een stem heeft die vent toch.

    Haha goede kwaliteit nog! Thanks hiervoor, hopelijk brengt hij ze snel uit. Je stond best dichtbij zo te zien.
  8. Té gay? Wat een bullshit zeg. Ik was zeker weten geweest. Je had toch ook alleen kunnen gaan? Daar was dit concert niet zo erg geweest. Sfeer was echt super relaxed, Frank was dodelijk goed, al met al echt fantastisch. Hij zong ook nog drie nieuwe nummers.
    Hier de link na één van die drie, die "California" zou heten":
    Zelf gefilmd
  9. Nee man, vrienden waarmee ik naar Kanye en dergelijke ben geweest vonden het een beetje gay haha. Snap het wel, maar vind zijn muziek en stem gewoon te baas. Maar goed RnB concerten zijn niet voor iedereen weggelegd. Jij wel?
  10. Ey, ben je uiteindelijk nog naar Frank Ocean geweest gisteren of niet?
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 31
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste