Conversatie tussen chuchu en Respect2al

11 Profielboodschappen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
  1. Ja stiekem al jaren een dubbelaccount, voor de zekerheid
  2. Jij bent zeker Henry
  3. Lekker slim ja, haha. Dat maakt het natuurlijk wel een stuk lastiger, maar ik weet niet of je je daardoor moet laten tegenhouden. Dat scheelt echt per persoon ook dus wat ik denk heeft natuurlijk totaal geen relevantie. Zuid-Amerika leek mij ook wel wat, maar je moet keuzes maken. Misschien later nog.
  4. Ik ben zo'n bokkenlul bij tijd en wijlen. Is me al te vaak gebeurt dat ik op mijn eigen profiel reageer. Ja banenvooruitzicht is niet slecht. Ben nu wat verlaat met mijn afstudeerstage bezig - die tamelijk makkelijk te vinden was - en vrienden van me die al klaar zijn vinden ook gemakkelijk een baan.
    Ja, dat zou opzich heel vet zijn. Ik zou graag door Zuid-Amerika willen trekken. Maar op het moment woon ik samen met mijn vriendin die nog studeert en we hebben samen een leuke hond die vrij prijzig is.. Dus dat zal dan wat passen en meten worden.
  5. Haha, op je eigen profiel een bericht schrijven...Ja ik heb er ook echt heel veel zin in. Nog even deze 1,5 maand doorkomen hier en dan gaaaan. Nooit over na gedacht na je studie te gaan? Ik bedoel econometrie is toch echt een studie waarbij je zo ongeveer 100% baankans hebt en dus na dat jaar vast nog genoeg aanbiedingen krijgt? Of is dat niet meer zo. Iig was het echt iets wat ik gedaan wilde hebben.

    Inderdaad, daarom wil ik voor januari gekozen hebben. Dan hoef ik daar niet te piekeren...
  6. Ik zit nu in mijn tussenjaar. Ik werk op het moment 40 uur per week (nu ook op werk dus). Vanaf januari ga ik naar Azie. 1 maand vrijwilligerswerk in Nepal is de bedoeling, daarna door naar Laos, Cambodja, Vietnam, Maleisie en Indonesie. Zoiets. Zit nu teveel planning achter...
  7. Ah oke, wat wil je dan gaan doen in je tussenjaar?
  8. Oja, dat had ik gelezen toen. Best een interessante keuze. Ik ga ook niet meteen studeren, maar dit is geen optie waar ik ooit over na gedacht heb. Zelf ben ik nu aan het kijken naar studies maar ik kom er niet echt uit. Ik vind het heel lastig en wil eigenlijk voor januari mijn keuze wel hebben. Of dat gaat lukken is nog maar de vraag...
  9. Éen die ik leuk vind
  10. Haha absoluut. Geweldige vrouw. Heeft ook echt alles.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 11
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste