Conversatie tussen Harvey en chuchu

128 Profielboodschappen

Pagina 1 van 13 12311 ... LaatsteLaatste
  1. Haha ja da's wel beter. Gaan ze waarderen denk ik
  2. Denk in dat geval dat je de eerste 60-90 minuten waarin The Matrix wordt uitgelegd zeg maar wel een interessant voer voor het gedachte experiment zou vinden.
    Al zou het ook best kunnen dat het niet geheel de tand des tijds goed heeft doorstaan en is het voor jou nu helemaal geen orgineel idee meer.
  3. Vaag, iets over leven in een simulatie en blue pill red pill, maar verder redelijk weinig idee over de film haha. Ben niet zo van de sci-fi en ook niet van het actie genre.
  4. Als je het filosfiche concept van The Matrix kent dan kan je de film opzich wel skotten hoor. Los daarvan is het gewoon een ordinaire actiefilm. Daarom worden de vervolg delen - zonder orgineel concept - doorgaans ook als vrij ruk beoordeeld.
  5. Wellicht de Matrix toch maar eens gaan bekijken.
  6. Gekke US.

    Eigenlijk rijden al die anderen ook gewoon met vier reserve banden voor ons. Wat zijn mensen toch aardig.
  7. Nah, ik hou wel van visualisatie bij de meeste data. Sterker nog, ik overweeg sterk om wat meer die richting uit te gaan en me meer in data analyse en visualisatie te verdiepen (doe jij niet ook iets in die richting?). Maar true, iedereen interpreteert een combinatie van visuele cues en cijfers anders, maar het viel me op dat ik de y-as helemaal niet gezien had en nadat je het aangaf dat het niks veranderde aan de interpretatie. Blijft wel not done zo'n graph inderdaad haha, al vind ik het in deze situatie wel kunnen als je allerlei low blows van de oppositie krijgt, kun je hem ook zo terugkaatsen.
  8. Jij bent denk ik ook wel een outlier in dezen. Volgens mij heb jij ook wel eerder gezegd dat jij persoonlijk sowieso liever de raw getallen en tabellen hebt dan afgebakke visualisaties.
    De meesten hebben dat laatste wel nodig en moeten wat geholpen worden met het interperteren ervan.
  9. haha laat ik het zo zeggen, het is oncomfortabel genoeg om het risico te lopen.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 128
Pagina 1 van 13 12311 ... LaatsteLaatste