Conversatie tussen J-Roc en Pizzakoerier

131 Profielboodschappen

Pagina 11 van 14 EersteEerste ... 910111213 ... LaatsteLaatste
  1. Als hij er geld mee kan verdienen vast wel. Heb hem wel vaker laten cateren. Mijn ouders gaan heel goed om met de ex zwager van hem, dus de zus van onze kennis heeft een kind van Gianfranco: Daniello????

    Mijn ouders gaan toevallig morgen uiteten met zijn ex zwager. Volgens mij gaat zijn ex ook mee.

    Maar nu heeft hij Nel <3
  2. Vast wel van het WK!
  3. Haha klopt. Maar hij houdt niet van voetbal.
  4. Ik las dat Gianfranco ook catering deed
  5. Mijn pa kent hem heel goed en stuurt er elke keer mensen naar toe voor een onvergetelijke avond. Vraag hem altijd maar gewoon wat te maken voor een bepaald budget. Is veel beter dan de kaart.
  6. Haha ik werk in Scheveningen Ik heb gianfranco bij een vriend van me aangeraden. Hij was lyrisch en at er gisteren
  7. 2 be honest. Ik wist niet meer dat jij het mij vertelde. Tot dat ik die link met WD kon leggen
  8. Rus is tijdje geleden gestopt. Nooit les van hem gehad maar hij zat altijd in de aula, hilarische tijden met hem. MEREL TERUG IN JE NEST of STILLETO tegen meisje met hakken. Meulman zei ik ook al, echt poeslief, een voorbeeld voor iedereen. Ja govert matser was het, grootste klootzak ooit: TIMES NEW ROMAN 14. Hoogmoed is inderdaad goed, mocht mij ook, want mijn uitspraak was goed. Testa had ik persoonlijk weinig mee, visa versa, verder geen problemen mee hoor. Cliffa? HAHAHAHAHA ik ga stuk, nog nooit gehoord, en ja, Koffieadem Nicotje. Het is leuk om zijn stem na te doen, hoe hij praat etc. Bernhard geen idee. Daniel afro concierge baas. Maar ken je Mr. Margus niet? Concierge.

    Vermeulen is een klootzak waar ik gelukkig nooit les van heb gehad.
  9. Xz
  10. Flier neejoh, die hield er van om zo veel mogelijk leerlingen na school in haar lokaal vast te houden. En ze vervolgens niet te helpen met haar luie reet. Boeijenga was wel aardig, maar was ook een beetje raar tegelijk. Koos blok ken ik idd niet. Mr Bryant! aka you do it ''like this''. Ruitenberg eigenlijk nooit gekend maar ging wel mee met mijn brugklaskamp samen met mentrix mevr dikkers. Van Geene is opperbaas van school, samen met Nout. Die Nout is paar weken geleden gestopt, moest stoppen bla bla. Ik was met heel veel oud leerlingen bij het afscheidsfeest waar iedereen welkom was! Was jij daar niet? Dikke duif ken ik niet. Geers ook niet. Stuurman idd ook niet. Inge de Wit 2 jaar gehad. Heeft nu verschillende operaties gehad aan knie en ook kwam daar een vorm van kanker bij, heel erg allemaal. Kon wel aardig zijn (tegen mij) maar was echt slecht, kon ook echt de nazi uithangen. Vingerling kan niet boos worden, in de eerste jaren gehad. Wat een schat van een mens is dat. Van Loon ook gehad in bovenbouw, tegen mij heel aardig en behulpzaam, tegen andere kon dat minder zijn. Van Eijck heel aardig, in de eerste jaren gehad, heeeel behulpzaam. Maar had ook wel trekjes. Backx ken ik alleen van naam.

    Zeggen de volgende namen jou iets: Geert Matser, Mr Rus, Hoogmoed, Testa, Meulman, Pizanias, Kleef, Stijl, Margus (held der helden), Concierge Daniel die al weer weg is, mr. Vermeulen en mevr. Vermeulen, Bergevoet?
Profielboodschappen 101 t/m 110 van 131
Pagina 11 van 14 EersteEerste ... 910111213 ... LaatsteLaatste