Conversatie tussen LFCMokum en UltraMarijn

16 Profielboodschappen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
  1. Hehe begrijpelijk. Heb ik ook. Is voor mij ook al weer even geleden dat ik echt les of college heb gehad.
  2. Sure. Het is lastig voor te stellen dat we straks ook echt moeten gaan studeren. Het voelt momenteel een beetje als een zomerkamp in Scandinavië. Ik maak er maar het beste van nu, maar om heel eerlijk te zijn hou ik wel een beetje m'n hart vast voor wat er gebeurt als we maandag echt gaan beginnen..
  3. Ah goed om te weten, thanks. Heb mijn abonnement omgezet zodat ik 2 uur per maand kan bellen in Europa zonder extra kosten. Dus hoef geen extra telefoon.
  4. Maak je bank zsm in orde, want er kunnen heel wat werkdagen overheen gaan voor je ook echt een pas hebt. Een simkaart is dan weer supersimpel.
  5. Thanks, jij ook
  6. Sja, je zit ook een stuk of wat honderd kilometer zuidelijker, dusja.. Iig veel plezier daar!
  7. Hehe ok. Ik ga bij Santander.
  8. Mogguh. Dat ga ik zo doen! Ofja, proberen. Ik zit op campus met minstens tien, vijftien anderen die hetzelfde hebben dus we gaan zo en masse de RBS bestormen.
  9. Praktisch vraagje, heb jij een Brits bankrekening geopend?
  10. Doen we hier ook zo ja. Een tas en een grote koffer brengen je een heel eind
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 16
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste