Conversatie tussen Noordzijde en viktor

7 Profielboodschappen

  1. Niet zo gek als je op die manier te werk gaat. Zoiets lekt hoe dan ook uit of stuit op zijn minst tegen het zere been.
  2. Zijn dan ook van 5 naar 2 zetels gegaan na de gemeenteraadsverkiezingen haha. Halve partij ligt PVV-style aan splintertjes.
  3. Dat is wel heel erg dubieus.
  4. Haha, er speelden wat interne kwesties met betrekking de bouw van een nieuw gemeentehuis. De VVD wilde doodleuk dat de gemeente echt miljoenen zou besteden hieraan, terwijl 'we' (zit inmiddels in Nijmegen) een best mooi gemeentehuis hebben. Iedereen moest een verklaring tekenen dat ze unaniem zouden meestemmen met de partijstandpunten, en dat weigerde ik. Daarna werden er wat vieze spelletjes gespeeld, waardoor familie van lokale partijbestuur hoog ingedeeld werd.
  5. Ja, wist dat je actief was voor de VVD, incluis foto en al. Hoezo verschil van inzicht met je oude partij?

    Heb zelf overigens vooralsnog geen politieke ambities.
  6. Ik was interim-raadslid voor de VVD, en zou in de top-10 komen voor de GR. Maar wegens verschillen en opzeggen lidmaatschap op plek 16 gezet. Ben toen overgestapt naar Artikel 50 en ben voornemens me te kandideren voor de Tweede Kamerverkiezingen.
  7. Puur lokaal of ook ambities voor meer? Ben zelf overigens een (inactief) lid van de D66.
Profielboodschappen 1 t/m 7 van 7