Conversatie tussen RaulVilla en marcel013

10 Profielboodschappen

  1. FIFA hanteert doelsaldo boven onderling resultaat. UEFA doet het juist weer andersom. Best lastig bij te houden allemaal
  2. Ah, dacht dat onderling resultaat voorging. Raar dat de Jappen dan met een B team spelen.
  3. Nee. Dan komt Senegal op 5. Colombia op 4. Japan blijft op 4. Maar heeft Japan doelsaldo van +0 of negatief en Colombia +2.
  4. Hmm ik dacht hetzelfde. Maar ik ben nu al een paar keer op een HC genaaid doordat de mindere ploeg dus toch dat goaltje maakt en het 2-1 wordt haha. Dus lastig. Maar ik verwacht ook een verdedigend Australie.
  5. Vind 't wel een link duel. Australië moet weliswaar, maar denk dat ze gewoon heel gesloten beginnen. Ze kunnen altijd nog het laatste kwartier vol op de aanval gaan als het gelijk staat. Als Nederland snel op voorsprong komt wordt het natuurlijk een ander verhaal. Denk dat Nederland met het klasseverschil wel met minstens 2 goals verschil moet kunnen winnen. Zou die bet daarom eerder pakken dan +2,5 goals. Vind een 0-2 namelijk wel reëel.
  6. Lekker hoor! Het was wel spannend zeg haha.
  7. Ja, 25 op -1,5 goal x3,5 en 15 op +0,5 goal Barca x2,2. Dus als 't zo blijft een kleine 50 eetjes winst
  8. Haha pff, was dus niet de enige die Muller kon wurgen. Dat aanloopje ook.
  9. Niet te filmen inderdaad. Had in de rust ook nog op +1,5 goal Bayern ingezet
  10. Vind 1 te laag gequoteerd staan, heb maar +3,5 goals gepakt x1,94. En nu hopen op geen gemiste pingels
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 10