Conversatie tussen somagunner en Peerk

18 Profielboodschappen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
  1. Ik dacht inderdaad dat het Mo tegen de trainer was. Maar het is eerder tegen de club. Ik begrijp zijn situatie nu iets beter, thanks man.
  2. Het is zeker zonde, en ik hoop gewoon dat hij nog ergens slaagt. Maar dat gaat niet meer bij PSV zijn. Het is niet alleen Mo tegen Schmidt geweest, Mo heeft heel wat meer mensen bij de club geschoffeerd. Vandaar dat een terugkeer bij PSV niet meer gaat gebeuren, hopelijk dat een andere club het nog wel met hem aandurft.
  3. Als PSV fan weet je het beter. Zonde van zijn talent maar dat is zijn eigen schuld. Schone lei beginnen wordt het niet.
  4. Haha
    Klopt helemaal dat laatste. Ik heb niets tegen hem maar in zulke discussies kan je beter wegblijven. Geen zin nee.
  5. Ja, dat heb je altijd. Dan reageer je toch nog even op dat ene puntje, en dan negeert hij dat compleet en geeft weer een hele reactie waarmee hij je verder de discussie insleept en waar vast ook weer een puntje tussen zit dat zo belachelijk is dat je de neiging voelt erop te moeten reageren.
    Eigenlijk zoals hij nu ook doet, jij maakt zijn reactie compleet belachelijk, niets eens waard om op te reageren, en hij zet de discussie gewoon voort alsof jullie met zijn tweeën in een normale discussie zitten.
  6. Klopt man. Wil nog iets tegen zeggen maar hij verveeld zich waarschijnlijk weer. Geen zin inderdaad
  7. Haha klopt
  8. Oh my God wat flauw, Lloro stuurde die link ook.
  9. Haha playa, maar inmiddels heb je al uitgevogeld dat dat strand betekent. Je moet de rest alleen nog loslaten
  10. eerlijk gezegd niet
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 18
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste