Conversatie tussen Radicofani en Laird

31 Profielboodschappen

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
  1. Veel plezier er mee in elk geval. Denk dat ik ook maar weer eens op zoek ga. Oisterwijk is trouwens geweldig om te fietsen, bossen, licht heuvelig. Maar beetje ver weg voor jou.
  2. Niks, moesten van huisarts snel naar eerste hulp. Veel stuwing richting hoofd. Oorzaak onzeker. Misschien operatie.
  3. Ik ken dat. Ik was rupschauffeur bij het 11 PAINGBAT GG. Halverwege gingen de voertuigen weg, toen werden we het 11 INFBAT Luchtmobiel. Ik was verkenner en werd toen vervangend MAG schutter, bij gebrek aan YPR'etjes.
  4. Ah, je kent m. Uit de losse pols uiteraard he. Nee hoor, even voor de foto natuurlijk. Was zelf geen MAG schutter, 1 keer mee geschoten maar maar ik kon er 1 op het dak van mn LARO zetten als het zeil er af was. Heb alleen maar heel veel kilomters gereden als chauffeur. Makkie mn diensttijd en gratis rijbewijs he.
  5. Wat mij betreft altijd geweest. Een botsinkje af en toe doet daar niks aan af. Je moet wel iets heeeeeel ergs doen wil ik lang kwaad op iemand blijven. Daar kom jij niet eens in de buurt van.
  6. Het mag van mij gewoon blijven staan. Ik wijs even op je funtioneren. Mij word gevraagd niet op de man te spelen terwijl ik alles maar naar mn hoofd krijg omdat met blijkbaar niet in staat is te lezen of om andere reden en dat word dan ook nog eens gethanked. DAt zegt dus wat over je geschiktheid.
  7. Akkoord. Ik zie je punt en heb het bedankje verwijdert. Ik zie inmiddels dat je mij hebt aangemeld. Dat moet behandelt worden dus wacht het rustig even af. Wellicht krijg je je zin. Of niet.
  8. Dan ben je dus nog idioter als ik dacht en te achtelijk om een mod te zijn. Ten eerste bak je van lezen geen fuck en als je een post waarin op de man gespeeld word beloond met een bedankje dan moeten ze je wel zo hard buitentrappen als moderator. Idioot.
  9. Ik ben gelovig ja. Dat maakt me schijnbaar een slecht mens en minderwaardig aan niet-gelovigen. Opvallend dat je een goede indruk van me had, tot dit moment. Mijn fout.
  10. Had je hoger ingeschat. Mijn fout.
Profielboodschappen 11 t/m 20 van 31
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste