Conversatie tussen Moïse en Laird

73 Profielboodschappen

Pagina 1 van 8 123 ... LaatsteLaatste
  1. Ja wij kijken ook alle wedstrijden de tv en computer staat aan. Hangt van zondag af of wij alle versiering weg halen.
    Maar er is nog een kleine kans he dus rustig blijven. Groeten aan de vrouw
  2. Ja toch wel, maar vanavond zal veel van het verdere plezier bepalen he. Kijk sowieso toch wel alle wedstrijden maar het is leuker als oranje nog mee doet. En jullie ?
  3. En geniet je een beetje van het EK Laird?
  4. Wij gingen de stad in. Oudste had met een vriendin een plek in de stad om spullen te verkopen. Dus even bij haar gekeken.
    Verder veel tweedehands spullen gekocht. Daarna met de twee jongsten ergens zitten het was mooi weer.
    Thuis aan het bier gegaan. Mooie dag gehad want vorig jaar zat ik in het ziekenhuis.
  5. Jazeker, geheel in eigen tuin. Zonnetje, lekker eten en drinken mn meisje en de vijf viervoeters. Heerlijk.
    En jij ?
  6. Leuke Koninginnedag gehad?
  7. Hij is ook lief. Ik spreek jou weer want ik moet eten dag Laird
  8. Ik verwacht dat ie morgen een feestje heeft. En denk ook dat ik deze avatar lang zal houden. Vind m zelf ook erg leuk en hij heeft wel een goede herkenbaarheid.
  9. Hoi zal ik doen en hij heeft zin in morgen. Vanavond Napoli. Maar idd zonde als wij niks van elkaar laten horen. Ik spreek je snel en ik moest van de middelste zeggen dat je een lieve avatar hebt.
  10. Maar je staat wel bovenaan. Maar vooruit, zal n grote hint neerzetten.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 73
Pagina 1 van 8 123 ... LaatsteLaatste