Goed om te horen. Heb zelf plein gemist door vertraging van 3-4 uur, echt heel kut. Ja fans waren wel bijdehand, ik zat 0,5 mtr van spurs fans en bij 2-0/3-0 kwamen ze opeens provoceren. Die rellen zijn deels ontstaan door 1 kerel die de hele tijd tof deed, toen werden wat vrienden gek en kwam die rffc groep eraan van de andere kant. later werd hij eruit gezet toen het uit de hand liep. Heb teveel gekke dingen meegemaakt, vrienden eruit gezet en weer binnengekomen, die gingen ook juichen toen ze nog in thuisvak zaten en ook gelijk bonje. In stad nog bonje gehad met iemand zonder dat ik wat deed. Best wel tokkie volk vond ik het, maar zal andersom ook wel gezegd worden natuurlijk.
Ja was top. Overdag rondje Londen gelopen en vanaf uur of 13.00 bij Hems. Ik zat in vak naast het uitvak met een paar sponsors. Na wedstrijd even blijven hangen door wat problemen met spurs fans die ons niet aardig vonden en daarna naar oneils gegaan in de stad. Jullie?
Goeie dagen gehad? Waar zat je ergens in stadion en in Londen zelf?
Veel plezier. Als je me ziet; donkergroene Tommy Hilfiger jas en bruine haren. We kennen elkaar van werk.
Ah oke, handig idd. Las net Leicester Square.
Waar zit je ergens met hotel? Bij ons zijn vluchten gewijzigd en hele groep gesplitst met vliegen en naar hotel reizen, klote gedoe allemaal. Heb nu 2 quarantaineverklaringen in NL/ENG en daarnaast prik ingepland voor vrijdagavond en zo'n locator form ook nog. Wat ik doe; heb een groepspgesprek met alleen mezelf erin en daarin pleur ik alle digitale documenten omdat het anders een puinhoop wordt lol.
Ja dat klopte dus niet. Ik vlieg vrijdag vanaf Düsseldorf. Donderdag biertje of wat anders doen?
Zou wel gek zijn, betaal je geld voor iets wat je niet doet. Zou wel heel shady zijn haha
je moet 24 uur binnen je terugvlucht een test doen, als je geen prik heb gehad moet je vgm 8 of 10 dagen quarantaine en 2x testen. Zou voor zekerheid een doen, zit er vast wel een in de buurt van je hotel en kost maar 30 pond ofzo.
Ja, ik snap geen reet van die twee dagen test. Hoe moet dat als je na 1 dag weer weg bent. Ik ga denk ik die anti genen test doen op dag aankomst.