Conversatie tussen Río en DanielAlves

20 Profielboodschappen

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
  1. 3id moebarak.
    Het was even zoeken maar de Blauwe Moskee past me goed trouwens, en is tenminste open.
    Voor de rest gebruik ik je tips wel al is de rij bij Marrakech veel te lang meestal.
  2. Seireus? Zit daar nog een bepaald motief achter of doe je het meer uit solidariteit met je broeders? Wel een mooi gebaar van je, had sws niet anders verwacht van je. Hoop dat je op termijn moslim wordt en een leuke Marokkaanse vindt.
  3. Ik heb de sleutels al, dus ga dit weekend wel proberen zoveel mogelijk in te richten. Dankjewel bro.
  4. Heb voor je nagevraagd, kom erop terug. Vroeger was er zo'n Turk die 'n loods had in Sloterdijk met tweedehands meubels/huishoudspullen. Maar die is er niet meer. En je had ook een kringloopwinkeltje met allerlei dingen in Bos en Lommer, maar die is failliet of zo hoor ik.

    Maar kom erop terug, ja. Wanneer wil je die dingen halen?
  5. Broski heb je misschien tips waar in Nieuw-West ik wat (tweedehands?) meubelen kan scoren? Ik ga dit weekeinde terug verhuizen.
  6. Goeie tips bro. Ik heb er in Marokko ooit een gekocht voor 25 dirham maar dat zit er nu niet in natuurlijk.
  7. Haha ewa khoya.

    Lekker man, welke Tajine vind je 't lekkerst?

    Bro, je kan die dingen gewoon bij Tanger halen Plein 40-45. Wat zal 't kosten? 3 donnies max.

    M'n ouders haalden het volgens mij in Beverwijk Bazaar, daar is 't zelfs goedkoper.
  8. Ewa kho.
    Mijn moeder maakt inmiddels naast boerenkool ook steeds betere tagines en nu wil ik haar 'n nieuwe, grote, mooie geven voor d'r verjaardag.
    Beetje cliché om dat nu aan jou te vragen maar weet jij toevallig waar in Amsterdam ik er eentje zou kunnen halen?
    Alvast bedankt
  9. Haha Lloro je bent een chiller geworden he. Kut festival, precies in mijn buurt ze hebben m'n woonwijk soort van afgesloten voor je erin mag rijden moet je jezelf legitimeren. Maar zijn er leuke chicks aanwezig?

    Bro, ga naar Bungiorno bij Tussen Meer, ga daar een koffietje doen op een zaterdag/zondagmiddag. Je waant je serieus op Tanger Boulevard. West in lit in de zomer
  10. Moet zeggen dat ik Nieuw-West in de winter vrij kut en deprimerend vond. Maar nu met mooi weer, iedereen buiten, Mocro's flanerend in dikke bakken en een festival tegenover de Sloterplas heeft het toch wel wat.
Profielboodschappen 11 t/m 20 van 20
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12