Conversatie tussen Pizzakoerier en Harvey

33 Profielboodschappen

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
  1. Nee meer een kroeg, multiculti, 21+, publiek was echter ongeveer 25+ op wat uitzonderingen na.
  2. Met m'n domme kop heb ik een reactie (die aan jou gericht was) op mijn profielpagina gezet.

    Ik ga gokken: 1nul8?
  3. Ben ook nog bij zo'n tent die paar straten verder lag geweest, was ook wel iets voor jou denk ik hehe. Weet niet hoe 'ie heet en kan zo ook niet meer zeggen welke richting het op was
  4. Ik vind Liv de laatste tijd ook erg leuk (zit naast Hollywood), Bed dus en VIE ga ik ook weleens heen Saint tropez dus ook
  5. Oh vond Bet niet zoveel aan, maar was ook niet echt de juiste avond om te komen denk ik. Welke plekjes raadt jij aan in Rotterdam om uit te gaan?
  6. Je bedoelt Stadhuisplein? Daar kom ik zelf niet meer zo heel vaak (vroeger heel vaak 't Fust) Saint Tropez kan behoorlijk leuk zijn, en m'n vriendin gaat weleens uit bij Bed. 1x meegeweest, vond het best wel vet
  7. Nee gewoon zo nu en dan op bezoek. Tja dunno hoe het precies heet, vorige keer naar bet, de beurs en 't perron geweest (en nog zo'n tent), maar was tamelijk uitgestorven. Iig altijd op dat plein.
  8. Waar ga je uit? Je studeert hier o.i.d.?
  9. Zeker, altijd wel prettig om te komen. Altijd genieten, alleen was uitgaan vorige keer niet zoveel op vrijdag.
  10. Nice. Schitterende stad
Profielboodschappen 21 t/m 30 van 33
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste