Conversatie tussen KingKerrie en Laird

13 Profielboodschappen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
  1. Gelukkig dat t goed gaat maar idd pijn is klote. Lijkt me zwaar voor n ouder omtoe te moeten kijken. En op die leeftijd kan je ze ook het waarom niet uitleggen. Sterke en succes.
  2. Ja goed, alleen hij heeft wel veel pijn. Huilen en met de beentjes trappelen en weinig slaap. Zielig, maar wel voor een goed doel.
  3. Hoe is t gegaan met de operatie?
  4. Ja het kan verkeren. En ik geloof je op je woord hoor. Als ik al zie hoeveel mn petekind voor me betekent hoe moet dat dan wel niet zijn als het je eigen kind is.
  5. Hoi!

    Beetje weinig slaap en je mist een weekje alles wat op de wereld gebeurt, maar tis de moeite meer dan waard
  6. Dank je wel !!!!!! Hoe gaat het bij jou thuis ?
  7. Maar zonder jou had ik dit nooit ( her ) ontdekt.
  8. Thanx. Komt wel goed, bloed kruipt op een gegeven moment waar het niet gaan kan he. Zo goed ken ik mezelf ook wel. Daarom kom ik ook niet met een melodramatisch afscheidstopic of zo. Tot die tijd en lang daarna wens ik je het allerbeste kerel.
  9. Jammer, vond jouw posts altijd wel vermakelijk, zelfs als je een beetje gefrustreerd was. Maar kan me het wel een beetje voorstellen, af en toe is het hier ook een puberaal zooitje. Hopen dat je binnenkort weer actief deelneemt.
    Doe je lekker rustig aan ouwe?
  10. Niet stiekum. Ik lees idd mee, beetje overal. Maar heb geen zin zelf nog actief deel te nemen aan dit forum. Ben veel mensen leden echt spuug en spuug zat. Daar val jij niet onderder. Verder gaat het goed hoor, ik hoop van harte met jou ook.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 13
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste