Conversatie tussen RaulVilla en Gladde Chevin

20 Profielboodschappen

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
  1. Het is ook wel luxe dat er relatief veel acceptabele partijen meedoen, dan kun je eerder tactisch stemmen. Volt, D66, GroenLinks, PVDD, PvdA en Bij1 vind ik op z'n minst redelijke partijen.

    Bij GL knap ik overigens vooral af op de achterban en op Klaver; met het partijprogramma op zich is weinig mis.
  2. Snap ik man, je hebt echt je partij gevonden. Dan zou ik het ook niet doen. Dat dacht ik een aantal jaren geleden met GL te hebben. Ik doe het nu meer omdat ik twijfel tussen 2-3 partijen en ik nog nooit tactisch heb gestemd. Mooie gelegenheid.
  3. Ik weiger tactisch te stemmen nu er een partij is waarmee ik zo goed op één lijn zit, maar er valt zeker iets voor te zeggen. Ga ook hard zitten duimen voor D66 morgen.
  4. Nice bedankt, vooral Moonlight klinkt vet! Parasite stond inderdaad al op de lijst. Ik ga ze checken de komende tijd
  5. Probeer eens iets als Moonlight of The Florida Project. Is wel arthouse, maar heb het gevoel dat je het wel zou kunnen waarderen. Moonlight staat op Netflix en TFP kan je nu gratis op cinetree zien. Parasite uiteraard ook een goeie, maar misschien gezien/veel over gelezen recentelijk.
  6. Ik kijk zo weinig films dat ik daar al gewoon geen duidelijke voorkeur in heb lol. Een cast bijvoorbeeld, echt geen flauw idee want er zijn nauwelijks acteurs die ik in meerdere films heb gezien. Maar ik denk dat ik wel een milde voorkeur heb voor realistische onderwerpen, beetje maatschappelijk relevant zeg maar. Geen science fiction bijvoorbeeld.
  7. Nu dan? Had ze eerst gearchiveerd maar heb nu een hoop verwijderd.
  8. Zou nu moeten lukken!
  9. Oh huh wacht dat wist ik ook gewoon. Wtf
  10. Hahaha wow oké, ik was al verbaasd dat ik jou tussen dat rijtje zag. Dat die andere gasten er weinig van begrijpen was al duidelijk.
Profielboodschappen 11 t/m 20 van 20
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12