Conversatie tussen somagunner en Río

6 Profielboodschappen

  1. Ik weet dat je geen kwade bedoelingen hebt maar denk dat je iets te makkelijk meeloopt nu met wat je hoort. 2G is geen alternatief voor een harde lockdown.
    Je wil mensen uitsluiten met 2G zonder dat je daarvoor echt goede argumenten hebt. Ik ben daar niet voor en waarschuw je dat je zelf met je eigen argumenten ook uitgesloten kan worden.
    Jij ook fijne avond bro.
  2. Je zoekt te veel dingen achter voor niets.
    Gewoon een manier van communiceren. Je vroeg iets specifiek en ik antwoordde via rep. Je stuurt bericht via profiel en ik stuur zo weer terug.

    Mijn BMI is 35 nog wat. Ik zoek geen kwade bedoelingen. Ik ben voor 2g en dan hoef je niet ieder keer te counteren op mijn gewicht. Omdat ik dik ben moet ik tegen 2g zijn en voor een strenge lockdown en moet per se snel en flink afvallen?

    Ik neem je niets kwalijks. En fijne avond.
  3. Beetje wel man. Risico´s van overgewicht-obesitas en niet vaccineren zijn vergelijkbaar en zorgen voor ijna vergelijkbare druk op de zorg (15% is obees, 40% op de IC, 50% heeft overgewicht, 80% op de IC, en obese mensen leggen daarbij i.t.t. ongevaccineerden ook op andere manieren zwaardere druk op de zorg). Wat mij betreft moet je zelf weten hoe gezond je wil leven maar laat die keuze dan ook aan anderen.
    Zowel gesprekken over vaccineren als over overgewicht aanpakken horen thuis in coviddiscussies. Ik weet niet waarom je je BMI per PB stuurt maar je vaccinatiestatus wel openbaar deelt. Mijn toon verhardt echt als je 2G gaat promoten, sorry bro.
  4. Meen je dat? Haha
    Nee even serieus. So be it. Zwaarlijvig zijn betekent risico’s maar ik ben alhamdulilah gezond. Ik behoor niet tot de chronische patiënten.
    Twee keer gevaccineerd en laatste 2e prik in augustus. Als ik dan neer ga, tsjah dan is mijn boek uitgeschreven broer.
  5. Eerst afvallen voor je 2G gaat promoten man.
  6. Klopt.
Profielboodschappen 1 t/m 6 van 6