Conversatie tussen Laird en edodevries

27 Profielboodschappen

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
  1. het kan 2 kanten op maar we blijven hopen.
  2. Dank u. We zijn het niet altijd eens maar je stimuleert me wel meer mn best te doen om mn posts te onderbouwen. Gedeelte van de credits zijn dus voor jezelf en n paar andere leden.
  3. Danke maat. Jij ook met de vrouw.
  4. Genieten gaat me wat te ver maar vind het wel mooi ja. Helemaal als het ten koste gaat van een club als Man city. Wat dat betreft ben ik wel veranderd sinds vroeger. Toen gunde ik Ajax bij wijze van spreken nog geen zuurstof. Dat zei ik ook vaak. Maar dan word je ouder, zie je toch meer het Nederlandse belang en ik ken ook teveel Ajacieden die ik het als persoon wel gun. Dus Europees gun ik Ajax toch al wat langer succes hoor. Maar misschien had je het al gemerkt in de Ajax sectie en topics, ik schop daar niet meer zo rond. Niet vanwege de club maar vanwege de leden. Zeker in de competitie zal ik zeker mn blijheid laten merken als Ajax onderuit gaat, maar ik ga niet beginnen aan afzeiken en provoceren.
  5. Achteraf begrijpelijk. Ik heb zo het gevoel dat je voor het eerst in je leven ook van Ajax geniet vanavond, heb ik gelijk?
  6. Ja sorry, vond t n hele rare zin.
  7. Bizar genoeg heel veel volwassenen ook hoor. Letterlijk wat er in het eigen straatje of wijk gebeurd weten ze iets van, de rst van de wereld onbekend en onbelangrijk.
Profielboodschappen 21 t/m 27 van 27
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123