Conversatie tussen RaulVilla en Harvey

38 Profielboodschappen

Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
  1. Haha valt mee, doe best vaak niks, alleen als ik dan even de smaak te pakken heb ga ik lekker los
  2. Ja, maar als je er fulltime mee bezig gaat, je baan opzegt en dan na 2-3 maanden amper zonder omweg relax kunt gokken, word je niet blij en begint het verdienen pas net
  3. Hmm ja niet over na gedacht. Logisch natuurlijk. Al denk ik dat je al een lekkere som hebt verdiend als je geweigerd wordt. Maar goed je investeert er natuurlijk ook een hoop in.
  4. Ja denk dat zo'n team best rendabel kan zijn. Probleem is ook dat sites je zonder opgave van reden mogen weigeren geloof ik. Winnende gokkers worden vaak gewoon geweerd waardoor het een stuk lastiger is om nog winnend te betten.
  5. Ja behoorlijk lang haha. Het begon al heel gelukkig bij hem. Maar goed hij doet niks anders dan analyseren. En heeft inderdaad bizarre data-analyses. Apparatuur, een heel team noem het maar op. Best indrukwekkend. Volgens mij kan het ook niet anders. Of je doet het voor de lol of je pakt het echt goed aan en steekt al je tijd erin.
  6. Oh beetje lange read. Maar als 'ie structurele winnaar is, zal hij geluk echt niet onderschatten hoor. Kan idd wel dat 'ie wat tof doet in de media en de media het weer erg positief belicht. Dat zie je altijd met gok/betting verhalen die succesvol zijn. Volgens mij moet je tegenwoordig best zieke data-analyses doen wil je beetje winnend sportbetten.
  7. Herkenbaar. Sowieso een kutseizoen vind ik. Het is allemaal zo moeilijk te voorspellen. Nu toevallig sinds zaterdag aardig wat bets gepakt maar ik stort ook alles weer terug. Bonusje is altijd lekker inderdaad, dat vrijspelen moet wel lukken.

    Kreeg gisteren wel erg zin nadat ik me wat had verdiept in Haralabos Voulgaris. Ik volg hem op Twitter vanwege zijn NBA kennis, maar schijnbaar dus één van de beste sport betters ooit. Misschien dat je het interessant vind. Denk zelf dat hij het aspect geluk wat onderschat en erg arrogant is, maar goed zijn verhaal is indrukwekkend. http://www.businessinsider.com/sweat...ba-2011-4?IR=T
  8. Hehe ik ook tientje op single, kreeg 50 euro stortingsbonus omdat ik tijdje inactief was, dus direct maar wat gaan betten. FF bonus vrijspelen en dan hou ik er weer mee op denk ik. Valt me toch weer tegen, ervaar er amper/geen plezier aan.
  9. Mwah, had wel weer zin in Mike en wat meer actie, verder wel sterk.
  10. Haha had niet echt verwacht dat men iets anders zou verwachten vandaar niet al te moeilijk over gedaan. Tevreden over de finale?
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 38
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste