Conversatie tussen Noordzijde en LFCMokum

8 Profielboodschappen

  1. Weet niet of dat hoeft eigenlijk. Verschillen zullen er altijd zijn. Nederland is ook niet
    uniform. Nederland verdient haar geld per regio op andere manieren. Utrecht is een zakencentrum, Groningen heeft gas, Rotterdam e.o. een haven, Amsterdam en nog wat plekken leven van het toerisme, misschien langs de kust nog van de visserij en binnenlands zijn er ook grote cultuurverschillen onderling. Amsterdam is een links-liberale stad die momenteel van het toerisme leeft, Rotterdam leeft van de haven en heeft vooral naar rechts opgeschoven arbeiders(gezinnen) en dat past samen in Nederland. Beide steden hebben denk ik elders in de EU veel meer op elkaar lijkende steden, toch functioneert het in één land best. Ik denk dat je het ietwat overdrijft.
  2. Ik moest 'n keer van dat 'Dutchy' af, vond ik. Dit is ook niet alles, maar zie het als een opstapje naar een mooie, stijlvolle naam.
  3. Hoezo heb je je naam veranderd? Ben een tijdje weggeweest i.v.m. tentamens, dacht van: "Huh, the fuq wie is dat?"
  4. Nee, het spel blijft gewoon heel frustrerend omdat het zo slecht is. Ballen vanaf vijftig meter die zomaar ineens binnenvallen, standaard rode kaarten en blessures..
  5. Thanks! Ik ga morgen misschien weer eens een paar uurtjes aan FM wagen.
  6. Een heel klein dingetje met FM14, maar wat significant verschil kan maken, is om je voorbereidende training in te stellen op defensieve posities kiezen. Zo train je het defensieve positiespel, waardoor spelers bij omschakeling sneller terug zijn. Tevens kan het helpen om je verdedigers, excluis je backs, ten alle tijden achter te houden, en te scouten op de snelheid. Snelle verdedigers zullen makkelijker kunnen omschakelen.
  7. Snap ik ook wel. Het is wel veruit de grootste en succesvolste amateurclub hier.
  8. Jij wel, het is je gegund.
Profielboodschappen 1 t/m 8 van 8