Conversatie tussen Momus en Juventino

16 Profielboodschappen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
  1. Hier heb je een mooi overzicht van laptops tot 440€...
    http://tweakers.net/categorie/496/la...qDAztgAqqa0FAA
  2. Hmm oke. Ik vind het tamelijk duur voor een laptop die niet echt voor dagelijks gebruik is, maar inderdaad een ouder modelletje kan prima zijn. Thanks ouwe garde.
  3. Voor een goede, nieuwe, kom je daar wel op hoor. Als je een wat ouder modelletje ook goed vindt, kan er wel 150 af.
  4. Uhmm ja een goede laptop die in principe alleen maar voor wat administratie en Youtube gebruikt gaat worden. Simpele dingen dus. Het is voor een neef, een digibeet, alleen wou hij zes meier neerleggen voor een laptop waarna ik hem voor gek verklaarde. Een eis is wel dat het een goede laptop is want onzin kopen slaat nergens op natuurlijk.
  5. Je kan het beste op tweakers.net kijken. Bij reviews staan de reviews en bij pricewatch de beste prijzen. Als je advies nodig hebt, laat maar weten.
  6. Moom wat is die site waarop ik laptops en dergelijke kan vergelijken?
  7. Momus je heb je limiet voor priveberichten bereikt. Anyway, het wordt die tablet van Samsung waarschijnlijk, bedankt iig.
  8. McDonalds heeft geen patat. Die andere ken ik niet. Das Rotterdoms.
  9. Wat voor patat? Van de Bram of van de Mac? Belgische friet of toch misschien patat van Mc Cain? Patatje oorlog, pinda of toch met appelmoes? Beetje duidelijkheid Momus hier komen we niet ver mee.
  10. Patat.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 16
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste