Conversatie tussen Yakovlev en Peerk

6 Profielboodschappen

  1. Mij staat zelf heel erg bij dat vroeger altijd discussies waren of er ooit water op Mars was, en dat de meeste wel konden raden dat daar nooit water was geweest. Tegenwoordig is het de normaalste zaak van de wereld dat er ooit water was op Mars.

    Maar inderdaad mooi om die ontwikkelingen te zien. Standpunt wat betreft mogelijk buitenaards leven: "It's never aliens, unless it's aliens."
  2. Blijft wel gigantisch tof om te gissen wat ons in de toekomst te wachten staat. Weet nog vorig jaar dat opeens het bericht kwam dat ze hoogstwaarschijnlijk leven op Venus hadden gevonden (bepaalde enyzmen ofzo), dat was al na 3-4 maanden volledig ontkracht.
  3. Ik was nog aan het doorlezen en zag dat Lloro je er ook al op gewezen had, haha.

    Dat is wel het mindere aan de ruimtevaart en het universum. Als je kennis 10 of 15 jaar oud is, dan klopt 'ie waarschijnlijk niet meer.
  4. Joa, uiteindelijk bleek mijn ontstaan en dood van het Universum kennis opgedaan in een Kijk tijdschrift ergens in 2007 niet helemaal up-to-date.
  5. Haha, ook een plan inderdaad. Ik heb hem in het echt ontmoet, twee fitte jongemannen kunnen hem makkelijk aan.
  6. Miln en ik gaan hem waarschijnlijk opwachten onder het bruggetje.
Profielboodschappen 1 t/m 6 van 6