Conversatie tussen Yakovlev en Thom Yorke

8 Profielboodschappen

  1. Het had gekund.
  2. Ik ben het absoluut oneens met de Westerse Media, hoewel ik niet kan ontkennen dat hij dictatoriale kenmerken heeft; maar ik meen dat hij ooit zei; "Ik zorg eerst voor stabiliteit, daarna kan er democratie zijn". Hij is een noodzakelijke kwaad voor Rusland.

    Overigens zie ik liever Medvedev op de positie van Poetin, ben zeer te spreken over zijn bewindsperiode; ook hij heeft de pech gehad met zijn beeldvorming. Men denkt nog altijd onterecht dat hij niks meer dan een marionet van Poetin was; als men zich zou inlezen in de politiek van Rusland, dan zou je echt anders denken.
  3. We zijn nu even met elkaar overleg wanneer en hoelang ik er naartoe ga. Wij werken en studeren beide dus we moeten wel een balans vinden, maar ik ga uit van een periode van 1-2 weken en dat zij gedurende de zomer wat langer hierheen komt.
  4. Castilla-La Mancha! Vakantietje? Of langere periode?
  5. Albacete; ergens tussen Madrid en Valencia in.
  6. +1
  7. Moet je wel anders achter je bureautje zitten als die man met de vissershoed op je plaatje.
  8. Als mijn verslagen voor mijn studie maar goed geschreven zijn zeg ik dan maar!
Profielboodschappen 1 t/m 8 van 8