Conversatie tussen Radicofani en Laird

31 Profielboodschappen

Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
  1. Thanks. Waardeer ik. Maar ik zei het al, heb mn laatste woord tegen m gezegd en daar ben ik erg hardnekkig in. Trieste is ook dat ie de uitleg al eens gehad heeft.
  2. Heel erg bedankt, wat een stress was dat.
  3. Werkelijk bizar.
  4. Jawel, maar ik neem m zo vaak in bescherming en nu is ie al n paar dagen tegen me aan t zeiken.
  5. Wat een dieven. En zoveel reserves. http://www.telegraaf.nl/dft/geld/gez..._bekend__.html
  6. Dat mag. Ik heb Philips bedrijfsschool gedaan. Vergelijkbaar met MTS. Ben gereedscaps / instrumentenmaker van beroep. Fijnmechanisch vakman staat op mn diploma. Heb daarna bij Philips gewerkt waar ik stempels en matrijzen maakten. Daarna 10 jaar stand en decorbouw waar je eigenlijk alles doet wat je zoals met je handen kan doen. Vervolgens 7 jaar medewerker, technische dienst. Toen ik mijn vrouw leerde kennen ben ik vanuit Schijndel naar Rotterdam gegaan. Vaste baan opgezegd om in Rotterdam bij de Hogeschool als huismeester aan de slag te gaan. Daar heb ik me nu in 10 jaar opgewerkt via technische dienst naar technisch contractmanager.
  7. jeesuusssss.................. ben er sprakeloos van........ Ik weet niet hoe ik het moet verwoorden, maar misschien zegt dat juist al voldoende. Ik wens jullie ontzettend veel sterkte.
  8. Hey Kerel, eerlijk gezegd, kon eigenlijk niet slechter. We hebben verloren. Kwestie van weken of misschien n paar maandjes. Zit stuk.
  9. Hee, Laird. Hoe gaat het met je? En vooral, hoe gaat het thuis?
  10. Is je gegund hoor. Geniet er van.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 31
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste