Conversatie tussen King_Eric en LFCMokum

132 Profielboodschappen

Pagina 1 van 14 12311 ... LaatsteLaatste
  1. Rawk
  2. Ah haha. Ja, dat topic heb ik ook gezien. Maar zoals ik zei, de sfeer tijdens de wedstrijd leek me helemaal anders

    Sinds gisterenavond is het 'RAWK in meltdown' topic ook weer eens leuk geworden, voor het eerst in jaren
  3. Dat op Redcafe! We hebben nu al de Pep-GIF en het 'Do we want to lose to City'-topic - vijf jaar geleden werden we geen kampioen en hebben we er niet eens iets leuks uitgehaald. Tenzij David Moyes maar om hem hadden we toch al genoeg gelachen.
  4. Nja, mijn frank viel wel snel hoor. Maar ik las je eerste zin en dacht 'Huh, Liverpool speelt toch pas volgende week?'. En in plaats van direct aan Ajax te denken flitste Man Utd even door mijn hoofd als mogelijkheid

    DAT HESJE KWAM DOOR DE LIJNRECHTER AAN DE OVERKANT VAN HET VELD DIE HEM VERWARDE MET PSG SPELERS!!!!!


    6:16
  5. Vrijwillig naar Parijs? Pff...

    Gekeken in een Spaanse kroeg. Stiekem een beetje gejuicht. Veel naarder dan PSG kan het niet. En hoe mooi dat Buffon (nooit gesnapt waarom iemand hem mag, een fascist die loyaal was maar dan wel aan iets heel fouts) door een arbitrale dwaling uit de CL vliegt. En leuk voor Chong! Nee, ik gunde het United zowaar met die gehavende ploeg.

    WAAROM HAD OLE DAT HESJE AAN?!
  6. Daar heb je gelijk in. Wat is die kerel aan het radicaliseren, niet normaal.

    Anywaaaay, stop met de grammar-nazi te spelen en ga in de Engelse sectie weer wat United supporters pesten met jullie nakende titel.

    En ik hoop dat ik die bij deze gejinxed heb.
  7. Och, in Nederland (zeker op 't platteland) bouwen pubers ergens een kotje en gaan ze daar met z'n allen flink zitten zuipen zonder enig toezicht. Dan is dit zo slecht nog niet
  8. Ik vrees dat je die daar elke middag wel ziet rondlopen haha
  9. De berichten zijn toch dat het daar inderdaad erger geworden is. In percentages niet zozeer, maar vaak zijn dat mensen met grote gezinnen. En wat je zegt inderdaad, veel van hen gaan studeren in andere steden. Volgens mij neemt het percentage gevaccineerden toe, maar het probleem is desondanks groter dan het 20-25 jaar geleden was. Heb niet het idee dat er in de steden veel mensen hun kinderen weigeren een prik te geven, al bestaan ze wel.

    Er gaan gelukkig stemmen op om vaccineren verplicht te stellen. De huidige Nederlandse regering steunt helaas op 'gematigde' christendemocraten en, kwalijker, een klein stelletje totaal waanzinnig geworden reli-gekkies. Ik vrees dat we effectief uitbraken van polio of iets soortgelijks moeten krijgen voordat die verplichting erdoor komt.
  10. Uiteraard wordt het gevaar veel groter naarmate de vaccinatiegraad daalt. Maar zelfs 10% van de bevolking die niet gevaccineerd is kan al gevaarlijk genoeg zijn. En het ergste is dat het gevaar niet enkel voor de niet-gevaccineerden geldt (al erg genoeg natuurlijk, zeker als het om kinderen gaat die geen stem hebben hierin), maar ook gevaccineerde kinderen kunnen de ziekte soms nog krijgen. Zo'n vaccin is namelijk nooit 100% sluitend.

    Ik weet trouwens niet of het probleem nu echt plots veel groter geworden is in die Bible belt (die was me uiteraard bekend )? Zou dat veranderd zijn de laatste jaren? In de VS zie je de problemen met bepaalde ziekten pas recent weer opkomen, niet zozeer door religieuzen, maar doordat hipster moeders in horden dat soort beslissingen nemen. Ze schrijven boeken, houden rallies, krijgen breeduit een stem op televisie, etc. Misschien is dat in Nederland nog wat beperkt, maar in de VS alleszins niet. In 2015 kwam daar een landelijke mazelen-epidemie die terug te traceren was naar Disneyland. California, waar die hippie-antivax movement zowat haar wortels had, heeft daarop besloten om geen zogenaamde 'non-medical exemptions' meer te verlenen. In de VS waren er vroeger ook geen problemen in de Bible Belt voor zover ik weet. Volgens mij is die religie daar ook maar een drogreden voor die algemene anti-overheid/anti-autoriteit sentimenten die je vaker en vaker ziet opkomen.

    De mens is ook mobieler dan vroeger. Iemand uit de Bible Belt komt ook wel eens in Amsterdam of Rotterdam natuurlijk. Als dat niet het geval was zou ik al sneller geneigd zijn om hen te laten doen en hen meteen ook de Darwin Award te schenken
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 132
Pagina 1 van 14 12311 ... LaatsteLaatste