Conversatie tussen chuchu en Harvey

128 Profielboodschappen

Pagina 2 van 13 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste


  1. Zie je m daar echt voor aan?
  2. Ja in de VW zaak lopen nu ook strafzaken, eerst hadden ze een simpele engineer onder de tram gegooid, maar nu lijkt de toenmalige CEO er ook niet aan te ontkomen.

    Gelukkig zitten dat soort bedrijven wel redelijk op het einde van de cyclus. Zo lang macht en rijkdom opgebouwd die ze nu in snel tempo aan het verliezen zijn. Zowel de auto-industrie, als de tabaksindustrie die grond verliest in het westen (wel volgens mij veel opkomende economieën aan de sigaretten krijgt) en banken zijn ook veel te log, duur en inefficiënt. Toekomst wordt mooi man, ouwe pessimist.
  3. Damn. Dat is koud man.

    Maargoed; zo werkt het inderdaad. Als je goed geld kan verdienen en je komt er mee weg; why not?!

    Een goede stap is denk ik, die heel langzaam aan ook gezet wordt iig in de financiële branche, is om bestuurders persoonlijk aansprakelijk te stellen. Zon Zalm en Vogelenzang die gewoon persoonlijk vervolg worden. Dat drukt die incentive wel.
  4. Ja, klopt. Ze rekenen gewoon uit of de boete of de recall duurder is en maken op basis daarvan de beslissing, ook al vallen er doden bij. Was laatst ook een kartel tussen Mercedes (Daimler), BMW en VW aangepakt en Mercedes afgelopen week ook beschuldigt van 8 cheat devices.

    Probleem is dat ze too big to fail zijn voor Duitsland, 800k banen in de industrie, maar ze zouden eigenlijk niet meer mogen bestaan als je ziet waar ze allemaal mee weg komen lol.
  5. Ja die.
    En Toyota had 10 jaar geleden ook een probleem met auto's die door blijven rijden of optrokken ineens ofzo. En dat hebben ze bewust verzwegen ofzo.

    Ik heb een klok horen luiden maar niet waar de klepel hangt.
  6. Vage shit haha.
  7. Doe eens printscreen.
  8. Dot krijg ik als ik je quote. Check die shizzle aan de onderkant..

    Wtf hij laat t niet zien. Maar nu bij wijzigen zie ik het weer wel


    [QUOTE=Harvey;3985581De crowdfunding maakt het toch wel een soort van anti-decadent op een bepaalde manier? Je maakt het nu relatief betaalbaar en laagdrempelig om een boodschap/signaal waar je achter staat te steunen en te verspreiden door een kleine financiële bijdrage. Dat staat toch enorm ver af van decadentie? Er zit een redelijk duidelijk doel achter (een boodschap verspreiden/frustratie kanaliseren) en het kost enorm weinig.
    <iframe scrolling="no" frameborder="0" allowtransparency="true" src="https://platform.twitter.com/widgets/widget_iframe.06c6ee58c3810956b7509218508c7b56.htm l?origin=http%3A%2F%2Fforum.voetbalzone.nl" title="Twitter settings iframe" style="display: none;"></iframe><iframe id="rufous-sandbox" scrolling="no" frameborder="0" allowtransparency="true" allowfullscreen="true" style="position: absolute; visibility: hidden; display: none; width: 0px; height: 0px; padding: 0px; border: none;" title="Twitter analytics iframe"></iframe>
  9. Haha ja touché
Profielboodschappen 11 t/m 20 van 128
Pagina 2 van 13 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste