Conversatie tussen Yakovlev en JoelReal

6 Profielboodschappen

  1. Gelukkig nog een paar mensen die nog meevallen, maar het is vooral Geschiedenis denk ik. We hebben zelfs zo'n METAL gast met baard en alles, snap echt niet hoe ze hem hebben kunnen goedkeuren op stage vorig jaar. Hij zat op de school waar ik nu zit, en zij zeggen allemaal dat hij vrij bagger was. Ik denk alleen dat je maatschappijleer niet als vak kunt kiezen eerlijk gezegd.
  2. Aha. Ja ik ga denk ik wel voor maatschapijleer. Die kneuzen, is dat alleen in jou klas of gewoon heel de school? Haha, zijn dus geen toffie mensen waar je naast school nog naar de stad kan om te drinken of te stappen met ze?
  3. Alle leuke mensen zijn in principe afgevallen, gelukkig is Edo er nog. (qua meisjes is het het ook niet waard..), door gebrek aan Geschiedenis stageplaatsen hebben ze mij dus AK laten geven op het Blariacum in Venlo-Blerick. Je studeert in 1 vak af, maar je kan ook nog als minor een andere vak kiezen, ik zelf denk aan Engels of AK.
  4. Haha, alleen maar kneuzen? Oh-oh... Waar heb je vorig jaar alleen maar AK gegeven dan? Is het niet zo dat je in één vak afstudeerd?
  5. Studie bevalt goed in Sittard, moeilijkheidsgraad is best hoog bij Geschiedenis en van horen zeggen ook Aardrijkskunde, na het eerste jaar zit ik bijna alleen nog maar met wat kneuzen in de klas (60 procent valt af). Vorig jaar heb ik op mijn stage uitsluitend AK gegeven, was ook wel grappig.

    Als je verder nog wat te vragen hebt, dan moet je die stellen.
  6. Ok, nice. Hoe bevalt de opleiding? Ik wil volgend jaar namelijk ook voor docent sturen, maatschapijleer of AK, in Tilburg. Vandaar al die vragen, hehe.
Profielboodschappen 1 t/m 6 van 6