Conversatie tussen Harvey en Thom Yorke

27 Profielboodschappen

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
  1. Je had het altijd kunnen vragen natuurlijk, maar nu weet je het neem ik aan?
  2. Even aan het oriŽnteren, overweeg een halfjaar/jaartje Barcelona tussen nu en een jaar.
  3. Hola... Ik betaal momenteel 400 euro per maand voor een klein studentenkamertje, met gezamenlijke woning/keuken e.d. Erg leuk, midden in de stad ook (pau claris, parallel op passeig de gracia, nabij placa catalunya). Echter ga ik binnenkort naar een andere. Een stuk groter, wel minder centraal. Daar betaal ik ook 400 euro per maand. Gemeubileerd beiden. Voor zo'n bedrag kom je al redelijk ver.

Hoezo?
  4. Yoo, wat betaal je eigenlijk voor je appartementje in Barcelona, is het enkel voor studenten, hoe groot is het ongeveer? Zijn er voor een redelijke prijs wat gemeubileerde appartementen te vinden in Barcelona (max 1K per maand)?
  5. Haha zou wel mooi zijn als ze uitgroeien tot de grootte van VZ of VI, dan heeft het wel zin ja. Maarja, ik ben niet zo van de CV's, maar heb ik er in ieder geval iets op staan
  6. Ik was 't eigenlijk ook al lang en breed vergeten. Zou het op deze leeftijd zeker niet meer doen, haha. Maarja, het was leuk. Je kunt 't zelfs op je cv zetten.
  7. Haha ja ik was 16/17 toen, toevallig sprak zo'n gast me laatst nog aan. Kan me niet voorstellen dat ik dat ooit gedaan heb haha, ondanks de wel gezellige crew.
  8. Dacht gewoon een flauw grapje. Maar wat een tijd, ja. Toen was ik nog een jochie.
  9. Haha ja, waar anders aan?
  10. Oooh, je doelde op onze gezamenlijke periode bij vc?
Profielboodschappen 11 t/m 20 van 27
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste