Conversatie tussen PlayaBanboy en marcel013

47 Profielboodschappen

Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
  1. Prima, start hem zo op.
  2. Geen idee, kijk vanmiddag bij livebetten wel hoe de eerste 10 minuutjes gaan.
  3. Prima, en winst voor Hannover bij Schalke
  4. Prima, nodig mij maar uit voor een pot tegen die tijd, dan zie ik 't vanzelf wel verschijnen. Heb dan m'n tv wel op de PS3 staan.
  5. 20.30 uur is goed. Doen we wel één of twee potjes dan.
  6. Klopt dat er ook andere sporten voorbijkomen, maar de leidraad blijft wel voetbal. Daarnaast kun je nu toch al lekker los gaan in het topic. Daarvoor hoeft het niet in de uitdaging te staan. Het is immers wel een enigszins serieus topic, wat volledig wegvalt is het in de uitdaging komt te staan.
  7. Ik zou niet weten waarom.
  8. Hmmm kan wel alle kanten op denk ik. Laatste ontmoeting tussen beide teams was ook 2-2. Ik zou dan eerder dubbele kans San José spelen dan winst LA Galaxy. Die quotering is net iets lager, maar je hebt wel twee uitkomsten die winnend zijn. +2,5 goals kun je eventueel ook wel pakken.
  9. Hehe. Die commentator van Sport1 refereerde aan Guidetti, maar die heeft het natuurlijk ook gewoon afgekeken van Worm
  10. Op basis van de eerste helft niet. Volgens mij geen één doelpoging gehad. Maar PSV verzwakt wel vaker bij een riante voorsprong. Die defensie is natuurlijk ook verre van hecht.
Profielboodschappen 11 t/m 20 van 47
Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste