Conversatie tussen Thom Yorke en Laird

32 Profielboodschappen

Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
  1. Was idd niet geregeld, maar heb me wel de hele week geergerd aan de psv spelers en cocu dat t allemaal wel goed zou komen. Dat komt dan wel uit nu maar meer geluk dan wijsheid. Hou niet van die grootspraak.
  2. Nee, het was niet overdreven arrogant, maar ik heb er toch m'n bedenkingen bij. Volgens mij heeft PSV zich op de vlakte gehouden en niets geregeld.
  3. Ik ook hoor, was ook wat sarcasme bij maar ik dacht ik plaats het en dan kan iedereen zn eigen mening vormen. Maar heel hoog vd toren blazen vind ik t ook weer niet.
  4. Het is mooi dat je daar met veel liefde op terug kijkt en vrede en gelukt hebt in deze nieuwe fase van je leven. Geniet ervan, kerel.
  5. Dank je wel en geen zorg. Dat is altijd bij me. Morgen alweer n jaar geleden dat Kaatje overleed, waar blijft de tijd.
  6. Dank je.
  7. Fantastisch! Doet me deugd. Hier ook alles wel.
  8. Dank je. En goed op een manier die ik nooit voor mogelijk gehouden had. Hopelijk met jou ook alles goed.
  9. Gecondoleerd Laird. Heel veel sterkte en wijsheid in de komende tijd. Wij leven met je mee en denken aan jullie.
  10. Dank je jongen, jij ook. Hele fijne dagen en pas goed op jezelf.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 32
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste