Conversatie tussen Moïse en DonK

36 Profielboodschappen

Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
  1. Hi! Alles prima, thanks. Lekker op vakantie geweest en nu weer vermaken met voetbal Met jou alles goed?
  2. Gaat goed! Gerechten valt mee, wel bijna elke zaterdag heerlijk verse vis van de markt, beetje rouleren en met nieuwe dingen experimenteren: forel, schol, zeebaars etc.
  3. Spreken elkaar ook een stuk minder sinds ik niet meedoe met rdf Alles goed?
    Naam is zwart omdat ik rechten heb een FIFA-toernooi bij te houden in de daarvoor bedoelde sectie.
  4. Heb de laatste tijd niet echt meer gekeken, maar zag een tendens ontstaan met films uit Europese landen, van België tot Spanje en van Zweden tot Griekenland. Prima uiteraard maar niet mijn ding. En na 3 edities op rij actief mee gedaan te hebben is een pauze op zich wel prima eigenlijk
  5. Nee laat het even voor gezien. Sowieso even genoeg geweest en wordt nu zo rondgestrooid met allerlei films waar ik niks mee heb dat de lol dan ook wel iets minder is.
  6. Weer terug
  7. Wat een leuke foto van jouw dochtertje zeg!
  8. Dan krijg je een heerlijke Nespresso.
  9. Aaah wat lief! Dank je wel! Wil je een lekker kopje koffie of thee met een stukje van de taart?
  10. Als het plaatje echt niet uit een film komt dan lijkt me dat de beste oplossing?
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 36
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste