Conversatie tussen Peerk en Gladde Chevin

32 Profielboodschappen

Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
  1. Ik deel de ergernis, dus lijkt me een prima idee! Ben alleen nog wat druk met alle inzamelingen dus zou top zijn als jij ze kan vragen.
  2. Ik houd het voor gezien hier. Rusland topic is verschrikkelijk nog doorheen te moeten scrollen. Het uitzetten van Gundogan bij Volt kan niet meer besproken worden omdat het topic direct gekaapt is door FAQ en aanhangsels die hun boodschap moeten doordrukken. Nu is goed/positief nieuws ook al gekaapt met politieke boodschappen. Echt elk topic wat ik open met de hoop er iets interessant te lezen, wordt snel de nek omgedraaid door een stroom een spetterpoep van FAQ psof en vooral ook poesie.

    Nu ben niet jij, maar ik degene die vertrekt. Zou de Rusland-Oekraïne discussie graag voortzetten. Zou het jammer vinden jullie bijdrages niet meer te lezen, maar anderzijds geen zin me elke keer door de slijk heen te sleuren om die goede bijdrages eruit te pikken. Als jij nog niet bent bijgedraaid, wil ik Yakov en Lloro nog wel een berichtje sturen of we iets van een groepsapp kunnen doen. Zal de komende dagen vast nog wel eens sporadisch ff de site openen om te kijken of er een ontwikkeling is.

    Laat maar weten of je de discussie elders wilt voortzetten, of niet, dan wens ik je veel succes met je contacten die in Oekraïne etc. zitten. Hopelijk weten ze de oorlog een beetje te doorstaan.
  3. Dat is ook zijn enige doel. Hij heeft echt nul verstand van zaken over Rusland en Poetin, maar wel van Bush en Blair. Enige manier op inhoud mee te doen, is dus constant het onderwerp verplaatsen.
  4. Deels ook wel terecht. Het leidt alleen af van de ernst van de situatie in Rusland, daarom ben ik daar zo fel tegen.
  5. Komt dichter in de buurt, en is een stuk Slavischer. Zo zou het in ieder geval op z'n visum komen te staan
  6. Dan spreken we zijn naam ook iets anders uit. In mijn hoofd is het meestal Poesimao, zoals Mao Zedong.
    Maar 'ав' komt ook niet echt op 'auw' uit toch. Pjoesimav.
  7. A-O krijgt in het Russisch niet de 'auw' klank die wij kennen.
  8. Nee eens wat Twitter betreft, ik retweet daar verder ook alleen maar dingen door een gebrek aan volgers. Laten we het inderdaad even aankijken, denk dat ze er wel voor open zouden staan.
  9. De twee waar ik zelf ook al aan dacht, haha. Twitter lijkt me niet heel interactief (of zijn daar mogelijkheden voor groepen ofzo?) Whatsapp lijkt me dan logischer, maar ik weet niet of de rest daar voor open staat.

    Ik kijk het wel een paar dagen aan. Als het topic helemaal gekaapt wordt, dan ga ik eens rondvragen of die andere twee daar interesse in hebben.
  10. Oh ik blijf wel op VZF hoor, maar negeer dat topic voorlopig even. Totdat ik het niet kan laten, dus waarschijnlijk morgen ofzo.

    Wat mij betreft mogen jullie best m'n nummer voor een whatsappgroep ofzo hoor, heb dat ook met de voormalige Italiaanse sectie. Twitter kan natuurlijk ook.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 32
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste