Conversatie tussen Jack en Harvey

29 Profielboodschappen

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
  1. Nike is sowieso geen schoen voor onze zaak. Geen zin om die discussie aan te gaan op het forum, maar het is gewoon troep in principe. Als sportschoen geschikt, als dagelijkse schoen verre van. Je kunt op de beurs gewoon een stand van Nike binnenlopen en aangeven dat je schoenen wilt afnemen. Moet je wel officieel verbonden zijn aan de schoenenbranche. Alleen 180 paar is gewoon teveel, dat is zelfs voor ons best verkopende merk al vrij gortig, laat staan voor Nike.
  2. Haha ik vind zijn broer maar irritant en hij klonk hetzelfde dus mocht hem direct al niet Geloof best dat 'ie aardig is
  3. Oh, zou kunnen. Je bent de eerste die ik daar over hoor, wel leuk! Robbie was sowieso één van de tofste artiesten, nog even mee staan praten. Ja, er staat meer op de planning. Eerst dit maar eens evalueren, maar we hebben sowieso dit festival en bij Oud en Nieuw een festival. Gister was iig een groot succes!
  4. Die luister ik niet. Volgens mij was die Pardoel daar en zei ie dat ie in het weekend ging naar Zeeland waar Yello Claw ook was oid.

    Staan er nog meer in de planning?
  5. Topradio
  6. Haha, was het maar zo!
  7. Hehe gaaf man. Ja kun je als collega geen kaartjes fixen voor TML of zo?!?!?!
  8. Louk?
  9. Lol, thanks! Er wordt inderdaad redelijk wat in verdiend, maar we zullen eerst status moeten opbouwen. Zeeland is wat dat betreft wél (qua concurrentie) en niet (qua infrastructuur en de lage bevolkingsaantallen) een gunstige provincie om zoiets in op te zetten. Maar goed, kijk hoe Tomorrowland begonnen is en waar het nu staat. Niet normaal.
  10. Ja financieel gewin. Volgens mij zijn die dingen erg lucratief als ze goed lopen. In dat geval hd ik VIP serieus overwogen vanwege de gunfactor
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 29
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste