Conversatie tussen Momus en LFCMokum

425 Profielboodschappen

Pagina 1 van 43 12311 ... LaatsteLaatste
  1. Zit ik in. Ik kan kiezen: install, wipe, backup, restore, mount, settings, advanced en reboot
  2. Kan ook via de recovery, met volume up en uit- en aanzetten.
  3. Neeeeee. Kutzooi. Batterij moet 30% of hoger zijn voor reset en hij is maar 24. Nu heb ik echt geen idee meer. Jij nog iets?
  4. Nee, dat is het. Even backupje maken in whatsapp in de instellingen. Die wist hij ook niet als het goed is.
  5. Goeie, thanks. Facebook redt zichzelf wel en verder is dit toch maar een saaie telefoon qua info die ik erop heb. Is dit 't dan, of bedenk jij nog iets dat handig is om te redden voor we hem op fabrieksinstellingen teruggooien?
  6. Whatsapp historie wellicht?
  7. Oke. Foto's houd ik, muziek heb ik opgeslagen, contacten en SMS-geschiedenis heb ik als .vcf op Gmail, apps heb ik amper en die rotten me niet, Whatsapp is accountgebonden, Viber is accountgebonden. Mis ik nog iets simpels of kan ik hem op fabrieksinstellingen terugzetten nu?
  8. Heb ik gedaan. Heb een bestandje contacts.vcf op m'n e-mail nu. Weet niet wat ik ermee kan, en als het goed is staat de back-up op m'n SD-kaart want dat heb ik ingesteld.
  9. Foto's niet. Contacten wel, maar die zijn normaal gesynct met je Google account. Desnoods even een backup programma uit de app store halen. Je apps zijn er ook af, die zul je opnieuw moeten installen, maar je kunt in de store makkelijk zien welke je in het verleden geïnstalleerd hebt.
  10. Dan ben je dus alles kwijt? Foto's, contacten etc? Sja, als het moet moet het. Of kan ik dat alles makkelijk redden met een trucje? Muziek boeit niet, heb ik dubbel.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 425
Pagina 1 van 43 12311 ... LaatsteLaatste