Conversatie tussen Momus en chuchu

190 Profielboodschappen

Pagina 2 van 19 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
  1. Ah dat is klote man. Om gek van te worden is dat. Sterkte G.
  2. Via de SmartWiFi app van Ziggo, op je mobiel, kun je je pods ook optimaal instellen.
  3. Jaaa check. Die shizzle heb ik standaard gekregen inderdeed.
  4. Je hoeft er niet eens voor te onderhandelen. Via de site krijg je standaard 4 maanden korting, 39,95 ipv 52,95, en gratis 2 pods.
  5. No man. Hou niet van onderhandelen en doe het dus ook eigenlijk nooit
  6. Toch wel een zooi korting bij Nadia geregeld he?
    Of stond er een afspraakje tegenover?
  7. Heb m besteld op de Ziggochat bij Nadia. Zin in !
  8. Vooral afhankelijk van waar je je internet gebruikt. Maar zo te zien 3 extra plekken, naast de verdieping waar je modem staat; boven, zolder en blowschuurtje. Dan zou ik er 3 doen.
    En bitcoins minen is spannend. Of zware games online spelen. 300/300 gaat je echt prima tevreden houden.
  9. Serieus? Relaxed. Okay dat scheelt al een slok op een borrel Dat zijn 2 wifipods als ik goed kijk? Das wel voldoende voor een rijtjeshuis, I guess?

    Nee doet niet heel veel geks; video bellen met teams eigenlijk hetgeen waarbij de matige snelheid het meest aan het licht komt.

    Ja, alleen internet. Telefonie doet ik niet meer aan. En ik heb van die IPTV en kijk eigenlijk alleen nog meer on demand via internet. Just out of curiosity; wat is wel iets spannends in dezen?
  10. Luister maat, als jij Ziggo neemt, krijg je die jongens er gratis bij.
    Jouw problemen hebben maar gedeeltelijk met je huidige abonnement te maken. ADSL is niet stabiel. Bij veel mensen tegelijk, zakt jouw snelheid in. Dus het ene moment 50Mb/s kan een ander moment zomaar 10Mb/s zijn. Dat probleem heeft Ziggo niet, dus dat win je sowieso. Verder zijn die stopcontactdingen van je drama, daar verlies je zoveel data mee onderweg. Dus die moeten ook weg.
    Verder biedt Ziggo dus gratis Wifipods aan bij zijn abonnementen, en daar heb ik hier heel goede ervaringen mee. Die maakt ook 1 groot WiFi netwerk, net als die TPLink dingen van je.
    Maar wil je alleen internet ofzo? Die alles-in-1 zijn wat duurder.
    Overigens heb je aan een 300/300 ook zat. Als je niet teveel spannends doet, en nee, Teams is niet spannend, dan heb je daar zelfs veel te veel aan.
Profielboodschappen 11 t/m 20 van 190
Pagina 2 van 19 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste