Conversatie tussen Miln en autofan

13 Profielboodschappen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
  1. Laten we dan hopen dat het geen tweede Sparta wordt, die proberen al een paar jaar om terug te komen, maar keer op keer falen ze.
    4 ploegen uit Limburg volgend seizoen in de JL, worden pittige potjes denk ik.
  2. Zeker weten. Dat moet eigenlijk wel.
  3. Volgend seizoen dus Jupiler League, zullen wel een flink aantal spelers weggaan.
    Heeft Roda kans om binnen een seizoen weer terug te keren, denk je?
  4. Klopt, Roda heeft dit compleet aan zichzelf te wijten.
  5. Een echte supporter juicht niet bij puntverlies van zijn club...
    Ik had nog steeds hoop dat Roda er in zou blijven, zag NEC namelijk geen punt pakken in de ArenA.
    Ajax voetbalt niet echt sprankelend, maar voor eigen publiek moet je er vol voor gaan vind ik.
    Dat hebben ze niet gedaan, ze hebben NEC in leven gelaten en daar is Roda de dupe van.
    Al moet gezegd dat Roda het wel zelf heeft laten liggen in veel wedstrijden...
  6. Ik denk niet dat het een salonremise is geweest. Ajax speelde sowieso slecht de afgelopen weken. Degradatie was voor mij al een feit, maar ik vind het toch opvallend hoeveel ''Ajacieden'' aan het juichen waren bij de 2-2.
  7. Ik weet het, kansloze figuren zijn het.
    Er zijn meer dingen in het leven dan voetbal, maar dit soort reacties irriteren me echt mateloos.
    Ik ben voor Ajax en heb niks tegen NEC ofzo, maar ik ben die salonremises echt spuugzat!
    4 keer kampioen op rij, maar vraag niet hoe.
    Ik schaam me echt kapot, op deze manier wordt het echt een afgang in Europa.
  8. Je bent een van de weinigen op dit forum die er zo over denkt...
  9. Zwarte dag voor het voetbal dit, City kampioen en Roda gedegradeerd.
    Ik moet even afkoelen denk ik.
  10. En achteraf lijkt het alleen maar uitstel van executie te zijn
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 13
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste