Conversatie tussen chuchu en viktor

9 Profielboodschappen

  1. Ik zal me er eens op beraden.
  2. Je bent oud en *ahum* wijs genoeg zelf te beslissen.
  3. Matige fotokwaliteit, maar deert niet.
  4. Tja, dacht de vorige keer ook dat het niet erger kon voor de wedstrijd, bleek dus niet helemaal waar te zijn... Ik blijf in elk geval wel weg uit dat topic qua reacties plaatsen.
  5. Ah sorry, dan had ik je verkeerd begrepen.

    En ik zou mij daar pas lekker druk over maken wanneer het gebeurt.
  6. Ik zeg toch ook niet dat het niet door de beugel kan? Ik zeg alleen dat als dit soort termen "al" gebruikt worden dat ik niet wil weten wat er allemaal bij komt straks.
  7. Dat snap ik. Maar ik vind ze iig sinds Henry gate een stuk chiller en heb ook het idee dat zij ook geen mogelijkheid meer tot een doofpot hebben. Iig een stuk minder.

    Enja Viktor, dat ze je overloper noemen vind ik eigenlijk best door de beugel kunnen. Die shizzle die jij typte als ik hoop dat je geen kids krijgt e.d. natuurlijk niet. Maar een beetje stangen hoort wel bij de rivaliteit. Overlopertje
  8. Nou ja, je snapt toch wel dat mijn vertrouwen in de moderators sindsdien een flinke knauw heeft gehad? Zeker omdat het moderatorteam indertijd ook "normalere" mods had. Het team heeft ook nooit alleen uit dubieuze figuren bestaan. Verder zag ik alweer de term overloper voorbijkomen, en dat is dan nog voor de wedstrijd.
  9. Kennelijk doet de site moeilijk.
Profielboodschappen 1 t/m 9 van 9