Conversatie tussen Laird en J-Roc

16 Profielboodschappen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
  1. Jij ook. Ik zou ook gewoon het bos ingaan. Grote kans dat je mensen tegenkomt die de kerst ook ontvluchten. Zelf heb ik ook niks met het kerstgedoe, maar lekker kokkerellen en het daarna gezellig oppeuzelen sla ik niet over.

    Good luck met het ontwijken.
  2. Thanx, geniet er van kerel.
  3. Niks mis mee voor t dagelijkse biertje. Maar ook geen top nee.
  4. In militaire dienst heb ik aardig wat ervaring opgedaan. Heb het tot schutter 1e klas geschopt. Vind het ook geweldig. Maar zou ik wapens de wereld uit kunnen helpen, da meteen hoor.
  5. Precies, dat heb ik me ooit laten vertellen. Verder heb ik gelukkig nog nooit met ze geschoten, maar wel een paar juweeltjes mogen vasthouden en aanschouwen. Gemengde gevoelens met die wapens...
  6. Ik raakte in elk geval geen zak op die manier en ik kan toch heel aardig schieten.
  7. Inderdaad, aanpakken die handel! Wij hebben achter ons een gekke moeder die altijd tegen die kinderen loopt te zaniken. Ze doen nooit iets goed, echt ontzettend zielig voor die kinderen, die ook wel graag een spelletje spelen tegen hun moeder. Maar na een tijdje altijd gejank. Ik kan er wel om lachen, maar me vader wordt pischagerijnig. Maargoed, bij hem is het nooit goed.. Hoort hij de HSL, dan weer te veel vliegtuigen per uur. Haha!
  8. Niet per se petjes. Je hebt ze in alle soorten en maten. Gewoon zo verschrikkelijk asociaal. Rustig in de tuin zitten na een dag hard werken is er zo amper nog bij. Een gesprek op normale toon moet je regelmatig onderbreken omdat je elkaar niet verstaat. Zou stevig aangepakt moeten worden.
  9. Ah mooi man. Volop op ontdekkingsreis in het land der bieren. Maar voor gewoon pils thuis drink ik eigenlijk de gewone niet zo bijzondere bieren. Bavaria, brand, dommelsch. In de zomer graag de thuistapjes die je alleen maar in de koelkast hoeft te zetten. Die 5 literblikken. Smaakt echt beter als uit n flesje. Bij de lidl en de albert heijn hebben ze nu ook mohitobier. Vorige week voor het eerst gehad en dat was echt verdomd lekker. Van de tap vind ik ook guinnes en strongbow heel lekker maar daar moet je van houden.
  10. Oké dan, ik zelf ben sinds September pas zestien en geniet met volle teugen van de Belgische trappisten en Abdij-bieren. Geniet en drink met mate uiteraard, al is het smerig om meerdere dubbels/trippels achter elkaar te drinken dus dat is sowieso geen optie...

    Verder drink ik niet vaak pils, enkel bij vrienden thuis want die zijn niet echt van de Belgen. Heb jij nog tips qua pilsener's? Hertog-Jan is wel oké, ook Corona extra is wel lekker, maar soms ga ik liever voor een cola.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 16
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste