Conversatie tussen DonK en *NERAZZURRI*

22 Profielboodschappen

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
  1. Ik had verwacht dat het na die post van Chief niet dommer kon. Was I wrong...
  2. Zo diep zat het dus. Zo veel domheid toch weer op een pagina. En het gaat maar door.
  3. Ja dat is een flinke handicap
  4. Die laatste zin _O_ Spijker, kop.... echt precies hoe ik er over denk en waarom het zo'n mindfuck is.
  5. Klopt, ik betrapte mezelf er op dat ik ook steeds minder inhoudelijk reageerde en dan Bob maar weer belachelijk maakte. Daar heeft ook niemand baat bij dus ik probeer me ook steeds vaker afzijdig te houden. Het begint een beetje naar het selectief kritiekloze van een religieuze te neigen. Het maakt niet uit hoe feitelijk je die onzin ontkracht, volgende keer komt gewoon weer dezelfde poep op je af.
  6. Het intrigeert mij wel hoe zoiets in hemelsnaam mogelijk is. Volgens mij is hij niet heel erg dom, maar zo'n simpele en blinde redenatie komt wel heel erg dom over. En ook gewoon keer op keer. Er vindt geen effect plaats in de trant van 'ja, laat ik eens een stapje terug doen en er proberen er iets objectiever naar te kijken'. Het begint voor mij in ieder geval een terugkerende frustratie te worden, ik heb daar helemaal geen zin meer in.
  7. Ik zou hem voor bepaalde hokken wel willen kunnen negeren ja, al vind ik het ergens ook wel weer boeiend om te zien hoe zijn standpunten evolueren. Hij is imo namelijk een schoolvoorbeeld van hoe een deel van Nederland be´nvloed wordt.
  8. Thanks!
  9. Mwah, ondertussen twijfel ik dan zelf ook wel weer gezien het vervolg van de reacties
  10. Makes sense.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 22
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste