Conversatie tussen Mephisto en Momus

13 Profielboodschappen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
  1. Klinkt een beetje bijzonder allemaal. Het is in ieder geval duidelijk dat er een verkeerde Facebook app op staat...
  2. Ja, hij staat er wel tussen, probeerde hem ook zo te verwijderen. Maar helaas. Met opnieuw installeren krijg ik wen melding van providerfout of zo. Had ook al via Tweakers een nieuwe playstore gedownload, maar had ook geen effect.

    Op zich kan ik ook gewoon op mijn verbruik letten. Dat was het eerste probleem. Maar nu wil ik hem eigenlijk gewoon goed
  3. Als je naar instellingen->apps gaat, staat die FaceBook App er dan wel tussen? Je zou hem ook kunnen uitschakelen en in de Play Store de juiste downloaden.
  4. Nee niet bij deze. Zie wel dat het bij andere (gedownloade) apps lukt. Maar hier niet...
  5. Ja, die zijn vaak niet te vertrouwen Je kan de app toch gewoon naar boven naar de prullenbak swypen.
    Anders naar de app list via instellingen en hem daar verwijderen.
  6. Hmm. Dat lukt ook niet. Volgens mij stond deze er ook gewoon standaard op?
  7. Uhm, dan heb je er waarschijnlijk een fake facebook app op staan. Die zou ik zo snel mogelijk wegflikkeren en uit de playstore een juiste FB app erop zetten...
  8. Ik heb hem serieus nog steeds niet he. Maar ik keek vanochtend even bij een studiegenoot en die kon het wel gewoon; mijn versie van Facebook is blijkbaar anders dan die zij had. Hmm.
  9. Haha ja, ik probeer toch iets van zuinig met mijn telefoons om te gaan.

    Maar inderdaad. Toen ik de HTC had was dat een hele revolutie, en deze gaat nog weer een heel stuk soepeler. Huisgenoot van me was wel heel sceptisch. Van die Chinese troep, kan toch niet goed zijn. Maar die was ook wel verrast, voornamelijk door het beeld. Bedankt man!
  10. Je moet naar de instellingen van die app in ieder geval. Van die Facebook app. Die instellingen moet je ff zoeken.
    Mijn broertje heeft hem ook en vind hem ook heerlijk, die had hiervoor ook de HTC One V, alhoewel hij ertussen nog 2 andere Chinaphones gesloopt heeft...
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 13
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste