Conversatie tussen Pizzakoerier en Harvey

33 Profielboodschappen

Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
  1. Ik beschuldigden hem ook van krokettentengels privé ja
  2. Nah just fat fingered it gok ik.
  3. Hahahahahaha ja, ik zou liegen als ik het zou ontkennen hahahahha.

    Ik verdenk hem zelfs het expres te hebben gedaan. Hahahaha
  4. Va bene
  5. Zijn hele tekst niet, wat jij uitlichtte wel lijkt me.
  6. Nee. Het is niet verdedigbaar, omdat de rechter wél op basis van moreel kompas der samenleving kan oordelen. We hebbebn een verschil van inzicht of concrete gevallen die niet beschreven zijn door de wetgever, uiteindelijk wel zijn beschreven omdat hij een vangnetwet heeft ingesteld. Wat RS zegt is echt niet houdbaar.
  7. Laten we dan maar afsluiten met iets waar we het beide wel over eens zijn, Realsocio lult natuurlijk poep. (Al wil ik bepleiten dat dat voornamelijk kwam door intentie, niet om wat hij zei. Juridisch gezien is het dus wel verdedigbaar imo )
  8. Verschil van inzicht. Ik ben het daar niet mee eens, maar je hebt geen ongelijk als je het mij vraagt, wanneer je het op deze manier stelt.
  9. Natuurlijk was zijn stelling veel te kort door de bocht, als zijn stelling klopte was je al veroordeelt op het moment dat je opgepakt was.

    Echter, enkel en alleen moreel besef kan toch nooit een reden zijn tot veroordeling, er moet toch een wet zijn die ondersteunt dat je op een bepaalde manier had moeten handelen door je morele besef. Dan is het toch wettig, alleen is het aan de rechter om te bepalen wat wel en wat niet binnen die wet valt
  10. In sommige gevallen klopt dat Je kan - anders dan RS - deed, in deze invalshoeken niet rigide ingaan. Alle gevallen moet je toetsen, valt er niets te toetsen, dan zal je de toets moeten maken.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 33
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste