Conversatie tussen griekimon en DMF

27 Profielboodschappen

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
  1. Wauw, werkt als een tiet! Thanks!
  2. Ik heb de mijne hier vandaan: http://www.gamecardnow.nl/xbox-live/...224628242.html
    Dat ging prima, en voor een leuk prijsje.
  3. Demi weet jij nog een goeie site voor xbox live? Mijne verloopt woensdag en xbox360livekaarten.nl doet het bij mij niet meer.
  4. Leuk.
    Het eerste seizoen is maar kort, het tweede seizoen start wat matig maar na zeven afleveringen wordt het weer beter. Veel plezier!
  5. Ik heb eerlijk gezegd weinig kansen gehad om verder te kijken. Ben tegelijkertijd ook bezig met Chuck en de afgelopen en komende weken heb ik het ontzettend druk dus kijk ik überhaupt al niets.

    Maar wat ik gezien heb beviel wel ja. Zombies zien er zowaar realistisch uit. Maar ik zal pas over een paar weken weer verder kunnen, haha.
  6. Ok, dan zet ik dat nog even om. Jij zal mij moeten uitnodigen want ook ik deze PES heeft mijn NAT een mening.
  7. Ik heb alles manueel geloof ik. Wil alles zelf in de hand hebben!
  8. Is goed. Wat zijn trouwens je instellingen qua assistentie? Ik heb het een en ander uit, maar ook wat aan omdat je online anders scheel wordt getikt. Ik zal me aanpassen aan jou omdat je natuurlijk de mindere bent (hahahahaahaha!).
  9. Nog zin in een paar potjes pes?
  10. Ok, denk dat ik morgenavond wel beschikbaar ben.
    Geef morgen maar een gil als je tijd hebt, dan laat ik het wel weten.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 27
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste