Conversatie tussen X en chuchu

24 Profielboodschappen

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
  1. Ben nog een beetje zoekende, heb in het begin veel verschillende aandelen gekocht en toen besefte ik dat m'n research niet goed was en dan weer verkocht. In deze bull market is het wel lastig om verlies te maken, heb ik gemerkt dusja het zijn wel groene cijfers op papier.

    Vind vooral de psychologie en het kijken in de toekomst gaaf bij aandelen/industrieën, dus denk dat het wel een nuttige hobby blijft voor mij.

    En bij jou?
  2. Ja daarom. Ben vergeten wat je precies gekozen had. Goede eerste 6 maanden gehad?
  3. Ja, hij is ook veel afgevallen de afgelopen jaren, goeie gozer is t.
  4. Hahaha thanks man. Volgens mij was ik nooit echt helemaal klasgenoot van hem. Een goede maat van mij wel. Maar ik kan mij vergissen. Shit is lang geleden G.

    Is ie nog steeds zo groot, tho?
  5. Ja precies, eerst even bekijken hoe alles werkt in de praktijk. Ben benieuwd.
  6. Zou gewoon gaan beginnen, mocht je nog niet begonnen zijn, met wat kleine bedragen bij verschillende aanbieders. Alles even goed bijhouden. Dan leer je vanzelf wel hoe alles werkt, welke aardige rendementen heeft, hoe de relatieve en absolute kosten zijn en welke User expierence je het fijnst vindt.
  7. Haha oke, geen probleem.
  8. Bespaar je de moeite, heb daar geen idee van
  9. zeker
  10. Thanks :-)
Profielboodschappen 11 t/m 20 van 24
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste