Conversatie tussen X en Bonevacia

226 Profielboodschappen

Pagina 17 van 23 EersteEerste ... 71516171819 ... LaatsteLaatste
  1. Gewoon herinnert worden aan t feit dat ik m packte

    Zie je steeds die 369k met een groen vinkje, krijg je gewoon weer een harde van.
  2. Waarom zou je hem laten staan dan?
  3. Wat ik wel doe, is als ik hem heb verkocht een paar dagen laten staan en niet verwijderen van de verkochte items om ff steeds herinnert te worden.
  4. Ik heb ook zoiets, als die dan 20k duurder wordt boeie voor het zelfde geld had je een non rare gepackt of een rare van 700 coins.
  5. Ja doe ik denk ik ook. En dan Willian terughalen voorlopig, tot ik een ander team heb.
  6. Ik zou gewoon sellen gap, ik heb Kante ook gelijk verkocht. Vroeg of laat komt er een crashje.
  7. Ja alles is kapot duur man. Hoe komt dat? Is Salah nu ook duurder dan normaal aka doe ik er goed aan hem nu te verkopen?
  8. Is ook goeie, alleen slap. Ik haal hem niet omdat ik hem had voor 64k en nu is die 115k ofzo dus uit principe eigenlijk. Ik wil hem ook terug..
  9. Zie hem nu, best een lekker team. Heb gisteren alleen tegen Ben Yedder IF gespeeld en die piste er 4 tegen me in van buiten de 16. Ben dus nu convinced dat ik hem wil
  10. Sam - Vandaag 12:24 Wijzigen Rapporteren
    Het leven is oneerlijk

    Het leven is onvoorspelbaar.
Profielboodschappen 161 t/m 170 van 226
Pagina 17 van 23 EersteEerste ... 71516171819 ... LaatsteLaatste