Conversatie tussen RaulVilla en Frank_LFC

9 Profielboodschappen

  1. Ik vind Mourinho nog altijd een fenomeen hoor, maar hij lijkt inderdaad zijn magie kwijtgeraakt te zijn. Dat is ie eigenlijk al sinds het tweeluik met PSG, waar hij het niet eens gewonnen kreeg tegen 1o Parijzenaren.
  2. Ik zie 'm ook meer als een B2B, maar hij heeft die rol nauwelijks uitgevoerd in zijn periode bij Liverpool. Onder Klopp altijd als 6 gefungeerd. Onder Rodgers als RCB of als meest verdedigende speler in een pivot, meestal naast Emre Can. Af en toe de wat verdere naar voren geschoven wanneer hij naast Lucas stond. Maar de afgelopen twee jaar heeft hij niet al te veel 'aanvalllend' gespeeld. Twee jaar geleden tegen Chelsea wel. Maar toen was Stevie er ook nog. Die toen als 6 fungeerde.
  3. Ik zie 'm ook meer als een B2B, maar hij heeft die rol nauwelijks uitgevoerd in zijn periode bij Liverpool. Onder Klopp altijd als 6 gefungeerd. Onder Rodgers als RCB of als meest verdedigende speler in een pivot, meestal naast Emre Can. Af en toe de wat verdere naar voren geschoven wanneer hij naast Lucas stond. Maar de afgelopen twee jaar heeft hij niet al te veel 'aanvalllend' gespeeld. Twee jaar geleden tegen Chelsea wel. Maar toen was Stevie er ook nog. Die toen als 6 fungeerde.
  4. Live betje of LFC doen man. 0 CBs op het veld voor Everton, 10 man, Sturridge is weer scherp. Ik verwacht doelpunten.
  5. Nee die is niet zo lichtvoetig als die twee, en komt ook niet zo makkelijk een man voorbij. Die heeft wel een beter schot.
  6. Ashley Young in principe?
  7. Dat is het een beetje, die jongen heeft geen eindproduct. En dat kan je nog wel ontwikkelen, maar ik twijfel gewoon over zijn kwaliteiten. Is bizar snel en lichtvoetig, maar heeft niet de techniek om zichzelf uit bepaalde situaties te halen. Overschat zichzelf daarin. Maakt ook constant de verkeerde keuzes, dat zou nog wel kunnen verbeteren natuurlijk. Verder is hij slap, kan hij maar met één voet spelen en komt hij qua spel niet slim over. Jesus Navas, die naar binnen trekt.
  8. Hoe ver zie Sterling komen als een voetballer? Vergelijk hem met een hedendaagse voetballer die al zo ver is dat hij een eindproduct is.
  9. Mourinho inderdaad als je het mij vraagt, ondanks dit seizoen is dat wel de meest constante manager van de afgelopen 12 jaar (of Guardiola). Overigens vind ik Klopp ook net wat beter dan manager, maar goed, dan kun je mijn objectiviteit weer in kwestie trekken.
Profielboodschappen 1 t/m 9 van 9